جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 13337
کردی خبر داد

برگزاری دوره‌های فوتسال آسیا در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره‌های مربیگری سطح یک و دو فوتسال آسیا خبر داد.
برگزاری دوره‌های فوتسال آسیا در قم
به گزارش قم نیوز، رضا کردی استان قم را قطب اصلی فوتسال کشور دانست و تصریح کرد: به دلیل فوتسال خیز بودن این استان کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال تصمیم دارد کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فوتسال نیز برگزار کند تا بیش از پیش شاهد رشد این رشته پر طرفدار در قم باشیم.

وی در ادامه از آغاز ثبت نام کلاس سطح یک و سطح دو فوتسال آسیا در قم خبر داد و بیان داشت: در سال ۹۲ کلاس‌های مربیگری فوتبال متعدد برگزار خواهد شد اما به دلیل فوتسال خیز بودن این استان کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال تصمیم دارد کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فوتسال نیز برگزار کند.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم با تاکید بر اینکه می‌خواهیم کاری کنیم که بیش از پیش شاهد رشد این رشته پر طرفدار در قم باشیم عنوان داشت: متقاضیان شرکت در کلاس سطح یک فوتسال آسیا باید دارای مدرک D مربیگری باشند.

وی همچنین با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در کلاس سطح دو فوتسال آسیا بیان کرد: متقاضیان کلاس سطح دو فوتسال آسیا نیز باید مدرک سطح یک فوتسال را داشته باشند و مابقی شرایط مانند سایر کلاس‌های مربیگری خواهد بود.

کردی به زمان و مکان ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی اشاره و ابراز کرد: مربیان فوتسال به منظور ثبت نام در این دوره‌ها روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم مراجعه کنند.

وی در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشاره کرد و عنوان داشت: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کلاس استعدادیابی مربیگری فوتبال شامل اسکن پشت و روی کارت ملی، یک قطعه عکس پاسپورتی، اسکن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و اسکن صفحه اول پاسپورت است.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: کمیته آموزش و مربیان در یکی از مهمترین برنامه‌های خود در دوره مدیریت جدید هیئت فوتبال قم سعی دارد با برگزاری مستمر کلاس‌های دانش‌افزایی و توجیهی برای مربیان بومی توان فنی ایشان را بالاتر ببرد.

وی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی برای افزایش توانایی و تقویت دانش مربیان ورزش استان قم در رشته فوتبال آغاز شده و حرکت‌های خوبی که برای رشد فوتبال قم شروع شده با تلاش مربیان سازنده بوده و تداوم بیشتری خواهد داشت و قم همانگونه که در لیگ برتر با داشتن یک تیم بومی نشان داد توانایی‌های زیادی دارد به زودی با قهرمانی در لیگ برتر کشور باز هم قطب اول فوتسال کشور می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcguw9q.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما