پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 48357
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد قرائتی در جمع زائران حرم حضرت معصومه(س):

رأی دادن به فرد غیر اصلح، خیانت است

قم نيوز : قم نيوز:رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: کسی که در انتخاب رئیس جمهور، مجلس و...، نمره ۱۶ را می شناسد، ولی به نمره ۱۵ رأی دهد، خیانت کرده است.
استاد قرائتی در جمع زائران حرم حضرت معصومه(س): رأی دادن به فرد غیر اصلح، خیانت است
استاد قرائتی در جمع زائران حرم حضرت معصومه(س): رأی دادن به فرد غیر اصلح، خیانت است
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در سخنرانی امروز (پنجشنبه) بین دو نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت، توصیه هایی مبنی بر انتخاب افراد اصلح در همه عرصه های زندگی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری داشت.

وی تصریح کرد:در حدیثی در جلد هشتم از الغدیر آمده است؛ کسی که شخصی را جلو بندازد، ولی بداند که از او بهتر در جامعه وجود دارد، به خدا، رسول خدا و مؤمنان خیانت کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود:  کسی که در انتخاب رئیس جمهور، مجلس و...، نمره 16 را می شناسد، ولی به نمره 15 رأی دهد، خیانت کرده است. این که بگوید به فلانی رأی می دهم چون هم لباس من، همشهری، هم درس، هم دانشگاهی و... ، اشتباه است، در این عرصه نباید نیتی غیر الهی داشته باشیم.

وی گفت: قرآن می گوید کارهای من احسن است و انسان ها هم باید کارهایشان احسن باشد،رفتارشان و حرفهایشان به بهترین شکل ممکن باشد تا بتواند روی رفتار دیگران تاثیر مثبت داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguw9t.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما