يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 51227
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

برگزاری دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه با حضور مدرسان یوفا و AFC در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم از برگزاری دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه با حضور مربیان مطرح قم زیر نظر مدرس مطرح فدراسیون جهانی خبر داد.
برگزاری دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه با حضور مدرسان یوفا و AFC در قم
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی در قم، اظهار کرد: دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه با تاکید بر گرسروتز زیر نظر چهار مدرس مطرح این رشته از خارج کشور و همچنین مربیان و مدرسان مطرح فوتبال قم از سوم مرداد ماه به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مدرسین این دوره آموزشی، بیان کرد: استاد مهندس محمدرضا پرکاس از کشور آلمان با مدرک حرفه‌ای پرولایسنس از یوفا و تجربه سرمربی تیم العروبه در مسابقات لیگ برتر فوتبال عمان، میهمان خارجی دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه در استان قم است.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: همچنین استاد ناصر بختیاری‌زاده دارای مدرک A آسیا به عنوان مدرس  AFC، استاد سیدعلی میرمهدی دارای مدرک A آسیا به عنوان سر استعدادیاب استان قم و استاد عباس رحمانی دارای مدرک A آسیا به عنوان دیگر مدرس AFC در این دوره تدریس می‌کنند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره آموزشی، ابراز کرد: روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه در سالن همایش‌های سازمان ملی جوانان جنب استانداری قم از ساعت 7:30 تا 18 شاهد برگزاری این دوره خواهیم بود و آکادمی‌های مدارس فوتبال قم موظفند مدیران فنی، آکادمی و مربیان خود را طبق لیست به کمیته آموزش و مربیان هیأت‌ فوتبال قم تحویل بدهند تا در این دوره حضور یابند.

بهرامی با بیان اینکه مربیان خارج از لیست نیز به صورت آزاد می‌توانند در این دوره شرکت کنند، بیان کرد: مربیان فوتبال پایه قم برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا روز یکشنبه اول مرداد ماه باید به کمیته آموزش هیأت‌ فوتبال استان قم مراجعه کنند، ضمن اینکه آکادمی‌های فوتبال نیز برای تکمیل مدارک و هزینه مازاد خود باید در کمیته آموزش حاضر شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgux9n.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما