جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47277
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم مطرح کرد

ضرورت تلاش برای کاهش آماری بیکاری

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: باید سعی کنیم که آمار بیکاری را در استان در بخش شهری و روستایی کاهش دهیم.
ضرورت تلاش برای کاهش آماری بیکاری
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در استان اظهار کرد: باید این پروژه‌ها را در قم شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: برخی از پروژه‌های نیمه ‌تمام در استان قم حجم بالایی دارد و در صورت تکمیل می‌تواند که اشتغال زیادی را در استان به وجود آورد، باید تکمیل چنین پروژه‌هایی در دستور کار کارگروه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم افزود: باید سعی کنیم که آمار بیکاری را در استان در بخش شهری و روستایی کاهش بدهیم، تنوع شهرک‌های صنعتی را در استان قم داریم، همچنین می‌توانیم اقدامات اشتغال زایی را در روستاهای استان در قالب طرح‌های صنایع دستی انجام بدهیم.

بهشتی با اشاره به وضعیت روستاهای استان قم اظهار کرد: در بخش گردشگری روستایی در استان با اقداماتی که صورت گرفته، روستاهای قم را با بحران مواجه کرده است، بنیاد مسکن استان را ملزم کردیم که در بخش خلجستان دو لکه خالی از سکنه را شناسایی و دهکده‌های گردشگری را در این زمین‌ها احداث کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استان باید از بافت‌های روستایی قم صیانت کنند و در کنار اینکه باید توسعه گردشگری را در استان داشته باشیم، باید جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز را در روستاهای قم بگیریم و در این خصوص ساماندهی انجام بدهیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgux9t.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما