چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 38277
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت بدمینتون استان قم در گفت‌و‌گو با فارس:

قم میزبان مسابقات بدمینتون پسران نوجوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت بدمینتون استان قم از میزبانی قم برای برگزاری رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.
قم میزبان مسابقات بدمینتون پسران نوجوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی  تصریح کرد: در مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون که این هفته با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، مسئولین فدراسیون و روسای هیأت‌های هیأت سراسر کشور برگزار شد در خصوص میزبانی رقابت‌های سال 1395 تصمیم‌گیری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات نوجوانان یکی از رویدادهای مهم بدمینتون کشور است آمادگی هیأت بدمینتون قم را برای میزبانی این مسابقات در مجمع مطرح کردیم و با میزبانی قم برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها در تابستان سال جاری موافقت شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم بیان کرد: بدین‌ترتیب رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور مرداد ماه سال جاری به میزبانی هیأت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود و خوشحالیم از اینکه هیأت قم در گذشته توانسته توانمندی خود در برگزاری رقابت‌های مهم بدمینتون کشور نشان دهد و این میزبانی را بر عهده بگیرد.

این مسئول عنوان کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور در رده سنی نوجوانان در حالی به میزبانی هیأت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود که سالن بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از چهاردهم مرداد ماه میزبان پسران نوجوان بدمینتون باز کشور خواهد بود.

پنجه‌باشی اضافه کرد: پیش از این بارها میزبانی رقابت‌های مهم بدمینتون کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان را از فدراسیون بدمینتون کشورمان درخواست کرده بودیم و با موافقت این فدراسیون، هیأت بدمینتون قم پذیرای چهره‌های مستعد و مطرح بدمینتون کشور بوده  و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون، روسای تمامی هیأت‌های بدمینتون سراسر کشور برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و بدین‌ترتیب مسابقات بدمینتون پسران نوجوان کشور نیمه مرداد ماه با حضور 300 بدمینتون‌باز از سراسر کشور در قم برگزار خواهد شد.

پنجه‌باشی با مهم دانستن میزبانی این رقابت‌ها از سوی هیأت بدمینتون استان قم، ابراز کرد: در واقع هدف مجموعه هیأت این است که از برگزاری این رقابـت‌ها در قم تجارب و فرصت‌های مغتنمی که یک میزبان می‌تواند از آن برخوردار شود را به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم با تاکید بر اینکه رقابت‌های کشوری فرصت مناسبی برای ارزیابی توانمندی بدمینتون قم محسوب می‌شود، اضافه کرد: برگزاری چنین رقابت‌هایی در قم بهترین فرصت برای تبادل تجربه بین مربیان و ورزشکاران این رشته با هدف پیشرفت بیشتر در بدمینتون قم است.

وی با بیان اینکه هر تیم متشکل از هفت بدمینتون‌باز و دو نفر به عنوان مربی و سرپرست مجوز حضور در این رقابت‌ها را دارد، اظهار کرد: در این مسابقات چهره‌های مستعد و آینده‌دار بدمینتون کشور با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند و این فرصت خوبی است تا با توجه به شرایط میزبانی توانمندی خود با سایر استان‌ها را قیاس کنیم.

پنجه‌باشی در پایان تصریح کرد: به منظور حضور موفق در این دوره از مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران نوجوان کشور، همچون گذشته ملاک انتخاب بهترین‌های بدمینتون قم برای حضور در این پیکارها، نتایجی است که بدمینتون‌بازان در رقابت‌های انتخابی استان کسب می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgux9w.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما