يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 31247
منبع : پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم
امیرآبادی هشدار داد :

مخالف تجزیه ناحیه ۴ آموزش و پرورش هستم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره تجزیه ناحیه ۴ آموزش و پرورش هشدار داد و این اقدام اداره کل اموزش و پرورش استان قم را موجب نارضایتی معلمان، دانش اموزان،و اولیاء برشمرد.
مخالف تجزیه ناحیه ۴ آموزش و پرورش هستم
به گزارش قم نیوز، احمد امیرابادی فراهانی با هشدار نسبت به تجزیه آموزش و پرورش ناحیه ۴ قم ، این اقدام اداره کل اموزش و پرورش استان قم موجب نارضایتی معلمان، دانش اموزان،و اولیاء برشمرد.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش ناحیه یک ۳۵ هزار دانش اموز دارد این در حالی است که دانش اموزان ناحیه ۴ بالغ بر ۶۵هزار نفر می باشند که در صورت تجزیه ناحیه ۴ خیل عظیم دانش اموزان این ناحیه به ناحیه یک منتقل خواهند شد.

امیرابادی افزود: با توجه به محرومیت ناحیه یک و بالا بردن کیفیت اموزشی ناحیه ۴، افزایش دانش اموزان ناحیه یک ،کیفیت اموزشی را در این ناحیه تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

وی گفت:تجزیه ناحیه ۴ جابجایی چندین مدرسه و هزاران معلم را در پی خواهد داشت ،این در حالیست که در این مورد کار کارشناسی درستی انجام نشده است و بسیاری از معلمان نیز در این جابجایی ناراضی هستند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس از کارشناسی این امر بی خبرند و معتقدیم این اقدام موجب نارضایتی عموم را فراهم خواهد نمود در حالی که ما همینک به ارامش نیاز داریم.

امیرابادی گفت:از استاندار و وزیر اموزش و پرورش در خواست کردیم که جلوی تجزیه اموزش و پرورش ناحیه ۴ را بگیرند و یا حداقل این تجزیه اگر به مصلحت استان هست با کارشناسی دقیق تر و برنامه ریزی بهتری در سال های بعد انجام دهند.

نماینده مردم قم در پایان خاطرنشان کرد:علل و عوامل پشت صحنه این امر و استدلال ظاهری مسئولین این است که با توجه به بزرگ شدن ناحیه ۴ می باشد که این اقدام می تواند باعث مشکلاتی بیشتر از حل ان در این زمان شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgux9w.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما