دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 51957
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پژوهش دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی خبر داد

تحصیل 7 هزار نفر در دانشگاه مجازی المصطفی

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی با تاکید بر اینکه نرم‌افزارهای مطلوبی برای آموزش زبان فارسی تولید شده است، گفت: این دانشگاه فارغ‌التحصیلان توانمندی دارد و اکنون هفت هزار نفر نیز در رشته‌های مختلف در حال تحصیل هستند.
تحصیل 7 هزار نفر در دانشگاه مجازی المصطفی
تحصیل 7 هزار نفر در دانشگاه مجازی المصطفی
به گزارش قم نیوز، عابدین سیاحت اسفندیاری با اشاره به اینکه دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی محدودیتی برای پذیرش افراد ندارد، اظهار کرد: هر فردی با هر سن، دین، مذهب و جنسیتی می‌تواند در این دانشگاه ثبت‌نام و از دوره‌های کوتاه و بلند مدت استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی با هفت زبان زنده دنیا به تدریس آموزه‌های دینی می‌پردازد، اضافه کرد: با توجه به فقر محتوایی باید در فضای مجازی پاسخگوی نیازها باشیم به همین علت بیش از دو هزار واحد درسی به 10 زبان زنده دنیا را تولید کرده‌ایم.

معاون پژوهش دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی خاطرنشان کرد: هشت گروه علمی در دانشگاه به زبان‌های مختلف در حال فعالیت هستند به همین علت هر گروه همانند یک دانشکده برنامه‌های یک رشته‌های علوم انسانی و دینی خود را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان از 100 ملیت متفاوت در دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی در حال تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: برای دوره‌های بلند مدت به هفت زبان و برای دوره‌های کوتاه مدت به 15 زبان تولید محتوا انجام شده است.

سیاحت اسفندیاری یادآور شد: این دانشگاه مجازی به برند آموزش زبان فارسی تبدیل شده است چرا که حجم قابل توجهی از دانشجویان خارجی را با زبان فارسی آشنا و مجوز انتشار هشت جلد کتاب آموزش زبان فارسی را دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه چهار جلد کتاب آموزش زبان فارسی دیگر نیز در حال سپری کردن مراحل پایانی صدور مجوز است، اظهار کرد: این کتاب‌ها فقر منابع آموزش زبان فارسی را پاسخگو خواهد بود چرا که برای تامین محتوای آنها از کارشناسان و اساتید برجسته استفاده شده است.

معاون پژوهش دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی با تاکید بر اینکه نرم‌افزارهای مطلوبی برای آموزش زبان فارسی تولید شده است، گفت: این دانشگاه فارغ‌التحصیلان توانمندی دارد و اکنون 7 هزار نفر نیز در رشته‌های مختلف در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguy9n.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما