يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 50057
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل صدا و سیمای استان قم خبر داد

انعکاس گسترده برنامه‌های حرم مطهر در شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل صدا و سیمای استان قم از انعکاس برنامه‌های حرم مطهر در شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی یاد کرد و گفت: امیدواریم با تکیه بر تجربه‌های موفق امسال در سال‌های آینده نیز بتوانیم برنامه‌ها را به شیوه مطلوب‌تری دنبال کنیم.
انعکاس گسترده برنامه‌های حرم مطهر در شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر شنبه شب در آیین شکرگزاری برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، از انعکاس برنامه‌های حرم مطهر در شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی یاد کرد و افزود: شبکه‌های مختلف از جمله سه، امید، دو و جمعی از شبکه‌های کشورهای مختلف اسلامی در انعکاس برنامه‌های حرم مطهر مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب برنامه‌های صدا و سیمای استان قم در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: مجموعه‌های مختلف شبکه نور تلاش کرده‌اند تا بتوانند برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) را به شیوه مطلوبی انعکاس دهند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم با بیان اینکه در مجموع دو هزار و 150 ساعت برای برنامه‌های قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اختصاص داده شده است، گفت: اساتید قرآنی توانمندی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) فعالیت دارند که حضور این افراد موجب شده است تا از نظر کیفی در انعکاس برنامه‌های حرم مطهر با مشکل خاصی مواجه نباشیم.

لطفی نیاسر ادامه داد: مسؤولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اجرای برنامه های صدا و سیما در حرم مطهر مشارکت مطلوبی داشته‌اند، امیدواریم با تکیه بر تجربه‌های موفق امسال در سال‌های آینده نیز بتوانیم برنامه‌ها را به شیوه مطلوب‌تری دنبال کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcguz9n.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما