دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 13067
منبع : قم نیوز
مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري

قم از ظرفيت گردشگري مذهبي به نحو مطلوب بهره برده است

قم نيوز : قم نیوز: مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري با تبيين ظرفيت‌هاي گردشگري استان قم گفت: استان قم توانست به نحو مطلوب از ظرفيت‌هاي گردشگري مذهبي بهره ببرد.
قم از ظرفيت گردشگري مذهبي به نحو مطلوب بهره برده است
به گزارش قم نیوز، بهروز جلالي در حاشيه بازديد از ستاد تسهيلات كميته زائران استان قم بيان كرد: در بازديدهايي كه از حوزه‌هاي شهري صورت گرفت فعاليت‌هاي دستگاه‌هاي استان قم مثبت ارزيابي شد.

وي فعاليت دستگاه‌هاي استاني را در ميزباني از زائران نوروزي بسيار شايسته عنوان كرد و گفت: عملكرد مطلوب و منسجم اين دستگاه‌ها نشان از همدلي و تعامل مناسبي است كه در اين راستا صورت مي‌گيرد.

مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: تعامل و همدلي دستگاه‌ها در ميزباني از زائران و گردشگران موجب رضايت و خوشنودي زائران از تسهيلات فراهم آمده گردشگري شد.

وي همچنين از تعامل و همكاري مناسب تمام استان‌ها در ميزباني از مسافران نوروزي خبرداد و ذكر كرد: استان قم امسال توانست از ظرفيت تاريخي و مذهبي كه در اين استان وجود دارد به نحو مطلوب استفاده كند.

جلالي با ابراز رضايت از خدمات رساني ستاد تسهيلات زائران در استان قم بيان كرد: خدمات رساني مناسبي در پذيرايي از زائران و گردشگران در قم صورت مي‌گيرد كه اين خدمات رساني تنها به ايام نوروزي اختصاص ندارد.

وي اذعان داشت : قم در تمام روزهاي سال ميزبان گردشگران داخلي و خارجي است به گونه‌اي كه در سه روز پاياني هرهفته اين استان پذيراي نيم ميليون زائر و گردشگر است.

مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه گردشگري زيارتي جايگاه ويژه‌اي بين شعيان دارد هموطنانمان يك بسته گردشگري مذهبي را در سبد سالانه خود تعريف مي‌كنند و به همين دليل قم هميشه ميزبان زائران و مسافران است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcguz9q.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما