جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 25037

عراق گورستان داعشی‌ها می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شکست قطعی داعش در عراق، گفت: ورود این گروه تکفیری و ضد بشری به عراق پایان کار آن‌ها است و عراق گورستان داعش‌ها می‌شود.
عراق گورستان داعشی‌ها می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله عباس کعبی با اشاره به شکست قطعی داعش در عراق، اظهار کرد: ورود این گروه تکفیری و ضد بشری به عراق پایان کار آنها است و عراق گورستان داعش ها می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به توسل داعش به دین برای رقم زدن جنایات خود، افزود: این گروه به اسم دفاع از اهل سنت دست به این جنایت‌ها زده اند اما این ادعایی بیهوده است، زیرا هدف اصلی آنها سرنگون دولت مردمی عراق است، بنابراین حامیان آنها تاکید می کنند که نبرد داعش انقلاب مردمی است.

وی با تاکید به منفعت فتوای آیت الله سیستانی برای شیعه و سنی، بیان کرد: برخلاف نظر یوسف القرضاوی و دیگر مفتی‌ها که زیر یوق پرچم سرویس‌های جاسوسی هستند،‌ منفعت این فتوا بیش از شیعیان متوجه اهل سنت، چراکه داعش و بعثی ها به منطقه سنی نشین موصل حمله کرده اند.

آیت الله کعبی با تاکید به شکست داعش در سوریه به عنوان مهمترین علت ورود آنها به عراق، گفت: این گروهک برای جنگ با دولت مردمی عراق به موصل فرستاده شدند؛ البته باید توجه داشت که رئیس گروهک داعش یک افسر اطلاعاتی حزب بعث است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نبرد داعش به اسم اسلام، عنوان کرد: این گروه به اسم تحقق دین و جهاد دعوت به مبارزه می شوند، اما همه فرماندهان آنها بازماندگان حزب بعث هستند که با نقشه سرویس‌های جاسوسی فعالیت می کنند.

وی با بیان ایجاد عملیات روانی داعش برای برای القای پیروزی خودشان به اذهان عمومی، خاطرنشان کرد: این گروه در صدد هستند تا از طریق رسانه‌ها رعب و وحشت ایجاد کنند و به اذهان عمومی القا کنند که گروهی قوی و با نفوذ هستند، در حالی که این ها گروهی پوشالی هستند که با ثروت کشورهای غربی-عربی دست به جنایت می زنند و شکست آنها قطعی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguz9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما