سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 36873
در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

صبای قم به میهمانی پدیده می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم برای جبران ناکامی‌های خود در دیداری حساس از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم پدیده مشهد به میدان می‌رود.
صبای قم به میهمانی پدیده می‌رود
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در دهمین بازی خارج از خانه خود از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های برتر کشور جام خلیج فارس، عصر بیست و سومین روز بهمن ماه در میهمانی پدیده مشهد به میدان می‌رود، دیداری که بین تیم‌های ششم و یازدهم لیگ برتر به انجام می‌رسد.

این در حالی است که در پنج هفته‌ سپری شده از دور برگشت لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور تا کنون چهار باخت و یک پیروزی در کارنامه شاگردان علی دایی به ثبت رسیده و صبا در هفته‌هایی که رقبا نیز امتیاز از دست می‌دهند به سادگی فرصت اوج گرفتن در جدول رده‌بندی را از دست می‌دهد.

صبای قم در پنج هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو بار در خانه و دو بار در میهمانی رقبا با نتایج عجیب باخته و به همین دلیل جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی توسط تیم‌های پائین جدول مورد تهدید واقع شده دایی خوب می‌داند که ادامه این روند صبا را به رده‌های پائین‌تر جدول خواهد فرستاد.

نتایج صبای قم در پنج هفته اخیر فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ثبت چهار باخت برابر تیم‌های استقلال تهران، نفت تهران، گسترش‌فولاد تبریز و راه‌آهن تهران در کارنامه نماینده قم همراه بوده و چنین نتایجی بیانگر این است که که شاگردان علی دایی دور از انتظار ظاهر شده‌اند.

صبا امیدوار بود که بعد از فتح جام شهدا در لیگ برتر نیز چهره یک مدعی واقعی قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد اما اکنون شرایط خوبی ندارد و باید به فکر جبران امتیازات از دست رفته در دیدار خارج از خانه سخت و حساس روز جمعه این هفته با پدیده مشهد باشد.

این در حالیست که بازی آینده تیم فوتبال صبای قم حساسیت‌های بالایی دارد، زیرا صبای قم در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد ولی همچنان تهدید تیم‌های پایین‌تر از خود را احساس می‌کند و برای آنکه جایگاه فعلی را حفظ کرده یا ارتقاء بدهد باید از سد تیم پدیده رده یازدهمی بگذرد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم صبای قم در هفته بیستم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه بیست و سوم بهمن ماه در دهمین بازی خارج از خانه این فصل برابر تیم فوتبال پدیده مشهد به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده از هفته بیستم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری به میزبانی شاگردان رضا مهاجری در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقدس برگزار شود.

این دو تیم شهریور ماه سال جاری در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند و صبا در آن مسابقه یک بر صفر پدیده را شکست داد و بعد از چهار هفته نخستین برد خود را به دست آورد، دقیقا همین شرایط اکنون نیز برای شاگردان دایی وجود دارد و صبا بعد از چهار هفته ناکامی در دور برگشت به دنبال فرار از باخت‌های اخیر برابر پدیده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام‌/‌۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgw79w.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما