دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 21833

دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در بیمارستان

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری عوامل اصلی درگیری منجر به قتل در بیمارستان شهید بهشتی قم خبر داد.
دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در بیمارستان
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈمهدی قدمی ˈ در تشریح جزییات این خبر گفت: در حدود ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه نهم فروردین ۹۳ یک فقره درگیری در محله شادقلی خان قم به وقوع می پیوندد که در این درگیری سه نفر از طرفین دعوا مصدوم می شوند.

وی ادامه داد: علت وقوع درگیری، اختلافات قبلی بین طرفین بوده است.

قدمی اضافه کرد: حدود ساعت۲۰ دقیقه بامداد دهم فروردین ۹۳ پنج نفر از یک طرف دعوا و دو دقیقه بعد طرف دیگر دعوا که مجروح شده بودند، جهت مداوا به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه می کنند و به محض دیدن همدیگر مجددا با یکدیگر درگیر می شوند.

رییس پلیس آگاهی استان قم افزود: متاسفانه در این درگیری یکی از طرفین دعوا، طرف دیگر را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و سر مورد اصابت قرار می دهد.

وی تصریح کرد: مصدوم به اتاق عمل منتقل ولی به علت شدت جراحات وارده و با وجود انجام اقدامات پزشکی در اتاق عمل جان می سپارد.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: بلافاصله پس از اطلاع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از وقوع این حادثه و پس از بازبینی تصاویر ضبط شده از صحنه درگیری با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان قم افزود: با انجام تحقیقات گسترده و گسترش اقدامات اطلاعاتی با بسیج تمام توان و با تلاش های شبانه روزی پلیس آگاهی و سایر رده های انتظامی، هویت طرفین دعوا، علت درگیری و سوابق طرفین مشخص و نهایتا عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgw79x.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

abbas
من خودم بچه محلی قاتلان و مقتول و مجروحان این درگیری هستم.قاتلان(دوبرادر)و مقتول با هم پسر خاله بودند.عامل اصلی دو برادر بودند که قبلاً در نزاعی به نفع مقتول شرکت میکنند و باعث مجروح شدن آن شخص(دشمن مقتول)میشوند،ولی مقتول در دادن دیه شخص مجروح به این دو برادر کمک نمیکند و این دو کینه مقتول را به دل گرفته و در فرصت مناسب او را به قتل می رسانند.اصلا با نیّت کشتن مقتول به بیمارستان بهشتی میروند و موفق به کشتن او میشوند.فردای حادثه قاتل با یکی از دیگر بچه های محل ما دیدار و او را از کشتن دشمنش با خبر میکند و سپس پا به فرار میگذارد.نکته جالب توجه اینکه برادر مقتول نیز حئوئ6ماه پیش در یک نزاع در بلوار یادگار امام(نزدیک شادقلی خان)کشته میشود