سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 28593
مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

ثبت 75 گروه تبلیغی فعال در فضای مجازی

قم نيوز : قم نیوز:مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از ثبت و ساماندهی 75 گروه تبلیغی فعال در فضای مجازی خبر داد و گفت: اولویت دفتر تبلیغات اسلامی حمایت از طرح‌های گروهی است.
ثبت 75 گروه تبلیغی فعال در فضای مجازی
به گزارش به گزارش قم نیوز ، مهدی زین‌العابدین با اشاره به برگزاری نشست گروه‌های تبلیغ نوین گفت: استقبال بی‌نظیری از تبلیغ مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی شده است و تاکنون حدود 915 نفر از طلاب فعال در فضای مجازی در بخش تبلیغ مجازی ثبت‌نام کردند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد برای 280 نفر مصاحبه و تشکیل پرونده انجام شده است و آموزش‌های لازم از طریق ارسال فایل‌های تصویری و پی دی اف به ایشان داده شده است.
 
مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از ساماندهی 75 گروه تبلیغی فعال در فضای مجازی خبر داد و گفت: طرح‌هایی که از سوی گروه‌های ارسال می‌شوند در اولویت قرار دارند و در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت تأیید طرح‌ها حمایت می‌شوند.
 
وی گفت: خرید دامین و هاست، کمک هزینه اینترنت، آپلود سنتر، تامین بخشی از هزینه‌های گروه، اعطای گواهینامه‌ها و مجوزها، اعطای وام و تسهیلات از جمله موارد حمایتی از طرح‌ها است.
 
زین‌العابدین همچنین در مورد برگزاری سوگواره بلاغ که در ایام محرم و صفر برگزار شد گفت: سوگواره بلاغ کاملا تخصصی بود و در دو  موضوع سبک زندگی حسینی و حجاب و عفاف برگزار شد. در این برنامه 100 نفر از مبلغان فضای مجازی شرکت کردند که سه نفر برگزیده شدند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgwn9x.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما