پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 50183
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

انتظار مردم از شورای پنجم تحول و توسعه در شهر قم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم خطاب به منتخبین مردم قم در شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این افراد وظیفه دارند با مدیریت منطقی و کارشناسی خود در راستای پیشرفت، توسعه و تحول در حوزه‌های مختلف شهری در کنار مدیریت استان قرار داشته و به خوبی پاسخگوی انتخاب همه شهروندان باشند.
انتظار مردم از شورای پنجم تحول و توسعه در شهر قم است
به گزارش قم نیوز، مهدی صادقی پس از دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: در طول سال بارها به بهانه‌های مختلف موقعیتی به منظور دیدار با مراجع معظم تقلید فراهم می‌شود تا علاوه بر دیدار گزارشی از فعالیت‌های مختلف در استان ارائه شود.

وی افزود: تبریک عید سعید فطر و ارائه گزارشی از انتخابات حماسی 29 اردیبهشت محور دیگر این دیدار بود. انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان با حضور گسترده و حماسی مردم و بدون هیچ مشکلی برگزار شد. اگر چه در خصوص انتخابات شوراها نظرات و اعتراضات غیرقانونی و بدون ادّله کافی صورت گرفت و درخواست بازشماری برخی صندوق‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی مطرح شد ولی برای ما به عنوان مجریان انتخابات تفاوتی نداشت و ما به احترام و حرمت رای دهندگان و خالقین حماسه حضور 29 اردیبهشت نسبت به بازشماری 10 درصد آراء با وجود همه دشواری‌هایی که وجود داشت، اقدام کردیم که بحمدلله تخلفی صورت نگرفته بود و بار دیگر انتخابات در استان قم از سوی شورای عالی نظارت صحت انتخابات در استان قم مورد تایید قرار گرفت.

استاندار قم با قدردانی از حضور مردم و عوامل اجرایی و نظارت گفت: در این انتخابات باشکوه عوامل اجرایی و نظارت به خوبی به وظایف خود عمل کرده و تلاش شبانه روزی این عزیزان موجب شد روند اجرایی کار به خوبی پیش رفته و انتخابات دراین استان در سلامت کامل به پایان برسد.

وی اظهار کرد: مردم متدین و انقلابی قم همگام با سراسر کشور با تاسی به آرمان‌های امام راحل، فرامین رهبر انقلاب اسلامی ایران و توصیه‌های مراجع معظم تقلید حضوری با شکوه در انتخابات داشته و روح امید را در کالبد کشور جاری ساختند.

صادقی با اشاره به حضور حدود 78 درصدی واجدین شرایط درانتخابات ریاست جمهوری در قم گفت: دراین انتخابات با همکاری عوامل اجرایی و نظارت از آرای مردم به خوبی صیانت شد و هیچ مشکلی در روند انتخابات وجود نداشت.

وی با تشکر مجدد از مردم و دست اندرکاران انتخابات در استان که با تلاش شبانه روزی خود توانستند، برگ زرینی را رقم بزنند اظهار کرد: امیدوارم همه بتوانیم پاسدار دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار قم با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی اظهار کرد: این عزیزان با تلاش متعهدانه خود کمک شایانی در تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام دادند.

وی خطاب به منتخبین مردم قم در شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این افراد وظیفه دارند با مدیریت عاقلانه، منطقی و کارشناسی خود در راستای پیشرفت، توسعه و تحول در حوزه‌های مختلف شهری در کنار مدیریت استان قرار داشته و به خوبی پاسخگوی انتخاب همه شهروندان باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgwq9n.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما