پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 25433

اجرای مراسم حامی‌یابی ایتام در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از اجرای برنامه حامی‌یابی ایتام در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قم خبر داد.
اجرای مراسم حامی‌یابی ایتام در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، عبدالله جلالی با بیان اینکه از ۱۵ رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تا ۲۱ ماه رمضان که سالروز شهادت امیرمومنان حضرت علی(ع) هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نامگذاری شده است، اظهار کرد: اگر چه رویکرد ماه مبارک رمضان حمایت از فقرا و ایتام است و مردم از ابتدای این ماه در ابعاد مختلف توجه ویژه‌ای به امر حمایت و کمک به ایتام و نیازمندان داشتند اما در این هفته به ویژه در روز بیست و یکم ماه رمضان تجلی فعالیت‌های خیرخواهانه در رسیدگی به ایتام و نیازمندان در بخش حمایت‌های مادی و معنوی در استان قم شکل خواهد گرفت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اینکه برنامه حامی‌یابی ایتام در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در میدان آستانه اجرا خواهد شد، بیان کرد: در این روز طرح «شفا» با هدف حامی یابی برای نیازمندان و کسانی که دارای بیماری صعب‌العلاج هستند نیز به اجرا خواهد رسید.

جلالی افزود: در این طرح‌ها مردم می‌توانند با حداقل مبلغ پایه ۳۰ هزار تومان حمایت مادی و معنوی خود را از یک یا چند یتیم یا بیماران صعب‌العلاج اعلام کرده و در این کار خیر سهیم شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌ هدف از قرار دادن این مبلغ این است که از همه ظرفیت‌ها و توان‌های مالی مردم در امور ایتام و فقرا بهره بگیریم و کسانی‌که بتوانند مبالغ بیشتری کمک کنند می‌توانند تعداد ایتام و یا بیماران بیشتری را زیر پوشش خود قرار دهند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم قم در چنین مناسبت‌هایی در سال‌های گذشته تاکید کرد: استان قم نشان داده در بحث رسیدگی به ایتام و حمایت از نیازمندان حماسه‌ساز و پیشگام است و امیدواریم در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان شاهد حضور حداکثری مردم با هر نیت و توان مالی باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با تاکید بر اینکه مقصود از حمایت اجتماعی از نیازمندان صرفاً حمایت‌های مادی نیست، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم به این خانواده‌ها محبت کنیم، جایگاه بدهیم و آنها را مورد تکریم قرار دهیم و برخی اوقات نیز می‌توانیم با تخصص‌های خود به این خانواده‌ها کمک کنیم و بر این اساس حمایت‌های اجتماعی که شامل کمک‌های مادی و معنوی است، همه اقشار مردم با هر توانی می‌توانند در این زمینه پیشگام باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwt9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما