پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 15353
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

بخشش حضرت خدیجه(س) مثال‌زدنی است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بخشش و مهرورزی سخاوتمندانه حضرت خدیجه(س) مثال زدنی است بنابراین بانوان جامعه کنونی باید از وی به عنوان نمونه کامل بشری الگوبرداری کنند.
بخشش حضرت خدیجه(س) مثال‌زدنی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جلال رضوی مهر  ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) از جمله زنان نمونه اسلام بوده که مهربانی، شوهر دوستی و تربیت فرزند را به کمال رساند.
 
وی با اشاره به اهمیت توجه به شخصیت حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه(س) در زمینه ویژگی‌های ایمانی در پذیرش اسلام بر همه زنان سبقت گرفت و این شاخصه مانند مدالی در حیات وی می‌درخشد.
 
رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مهربانی، همسایه‌دوستی و وراثت‌های نیکویی که سرشت انسانی را هدایت می‌کند در حد اوج و کمال برای حضرت قابل تصور است.
 
وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در دامن حضرت خدیجه(س) پرورش پیدا کرد و در حقیقت این بانوی بزرگوار مادر همه امامان شیعه و همه خوبی‌های خلقت است.
 
رضوی‌مهر یادآور شد: حضرت خدیجه(س) گذشت و ایثار را تفسیر کرد و مالی که از راه ارث و تجارت به دست آورده بود در راه اسلام هزینه کرد.
 
وی با اشاره به شرایط حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه(س) به طور دائم در خطر جانی به سر می‌برد زیرا از اهداف آسمانی پیامبر اکرم(ص) دفاع می‌کرد و مال و ثروت خود را در راه اسلام هزینه کرد تا ایمانش به رسول خدا(ص) اثبات شود.
 
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت: بخشش و مهرورزی سخاوتمندانه حضرت خدیجه(س) مثال زدنی است بنابراین بانوان جامعه کنونی باید از ایشان به عنوان نمونه‌ای کامل الگوبرداری کنند.
 
وی با اشاره به مسئله مدیریت در خانه از سوی حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه(س) در زمینه همسرداری، پرورش فرزند، مدیریت زندگی و تهیه غذا الگویی نیکو محسوب می‌شود.
 
رضوی‌مهر عنوان داشت: ملائکه و فرشتگان بر حضرت خدیجه(س) سلام می‌رسانند زیرا وی شجره طیبه است و هم کف پیامبر اکرم(ص) محسوب می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgww9q.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما