جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 48393
منبع : خبرگزاری مهر
آیت‌الله یزدی:

شرکت در انتخابات برای تقویت بنیه انقلاب مهم است

قم نيوز : قم نيوز: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت همگان در انتخابات را برای تقویت بنیه انقلاب اسلامی مهم دانست.
آیت‌الله یزدی: شرکت در انتخابات برای تقویت بنیه انقلاب مهم است
آیت‌الله یزدی: شرکت در انتخابات برای تقویت بنیه انقلاب مهم است
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله محمد یزدی صبح جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات برکت فوق العاده‌ای دارد و برای ثبات و دوام نظام اسلامی و مردم سالاری اسلامی نقش مؤثری دارد.

وی تأکید کرد: در درجه اول شرکت اکثریت مهم است و این که همه اقشار شرکت کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

این عضو شورای نگهبان قانون اساسی با بیان این که نفس حضور پای صندوق برای تقویت بنیه انقلاب اسلامی مهم است، افزود: امیدواریم ملت شریف و آگاه در این روز الهی همچون گذشته با نشاط عمومی بتوانند پایه‌های نظام را استحکام بخشند.

آیت‌الله یزدی گفت: به عنوان یک طلبه توصیه می‌کنم ملت شریف از هر قشر و طایفه‌ای که هستند پای صندوق رأی حاضر شوند و در ابتدای ساعت قانونی رأی خود را به صندوق بیندازند تا بهانه‌ای به دست دشمن داده نشود.

وی بر لزوم انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و افزود:‌ امیدوارم مردم پس از این همه تبلیغات، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند. امام خمینی(ره) برای برقراری اسلام و دین قیام کرد نه برای آب و نان؛ بنابراین تأمین آب و نان مردم توسط قوه مجریه باید با دین همراه باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ملت شریف ایران حتما در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و سعی کنند در این انتخابات نهایت آرامش، امنیت، سلامت و نشاط را حفظ کنند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcgww9t.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما