سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 32363
منبع : روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم
مدیرعامل شرکت آبفا روستایی قم خبر داد

استحصال سالانه بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب آب توسط شرکت آبفار قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: این شرکت سالانه حدود ۱۴ میلیون مترمکعب آب استحصال کرده و پس از انجام فرآیند کنترل کیفی و بهداشتی در اختیار مشترکین خود می‌گذارد.
استحصال سالانه بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب آب توسط شرکت آبفار قم
به گزارش قم نگار، علیجان صادق‌پور در خصوص آب استحصال شده توسط این شرکت اظهار کرد: این حجم آب توسط کارشناسان شرکت آبفار و بهداشت مورد کیفیت‌سنجی قرار می‌گیرد تا از هر نظر سالم و بهداشتی بوده و پس از اطمینان توزیع می‌شود.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و جهادگر تمام مساعی خود را در ارائه خدمات ارزشمند به مردم روستاهای این استان به‌کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم افزود: ۱۵۰ روستا و حدود ۳۰ هزار مشترک اعم از خانگی، صنعتی و تجاری زیرپوشش شرکت قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود تعداد ۱۳۰ حلقه چاه، چشمه و رشته قنات و نیز منابع آب سطحی، ۱۰۱ باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب و ۹۲۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال، سالانه حدود ۱۴ میلیون مترمکعب آب استحصال می‌شود.

صادق‌پور بیان کرد: میزان استحصال ۱۴.۲ میلیون مترمکعب آب برای ۳۰ هزار مشترک روستاهای استان بیانگر فاصله بسیار زیاد از الگوی مصرف است که عملا اتفاق افتاده و این وضعیت بسیار نامطلوبی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgww9w.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما