شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 26973
مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در قم

تیراندازان قزوین، شرکت گاز خراسان رضوی را شکست دادند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در قم آغاز شد و در نخستین مسابقه، تیراندازان قزوین، شرکت گاز خراسان رضوی را شکست دادند.
تیراندازان قزوین، شرکت گاز خراسان رضوی را شکست دادند
به گزارش قم نیوز، دومین هفته از رقابت‌های تیراندازی باشگاه‌های کشور امروز به میزبانی سالن شهید مهدی زین الدین قم آغاز شد و در نخستین تقابل هفته دوم، تیم یکی از دو نماینده خراسان رضوی مغلوب حریف خود شد.

در این مسابقه و در بخش تپانچه، تیم هیئت تیراندازی قزوین با ترکیب ابوالفضل کلهر، مهران آب آذر و مجید نظامی برابر تیم شرکت گاز خراسان رضوی با ترکیب محمدرضا نعمتی‌زاده، مهدی یارانی و حمید عسگری به میدان رفت.

در جمع امتیازات این بخش، کلهر، آب آذر و نظامی از تیم قزوین به ترتیب ۵۶۹، ۵۵۵ و ۵۴۶ امتیاز کسب کردند و در مجموع صاحب ۱۶۷۰ امتیاز شدند و نعمتی‌زاده، یارانی و عسگری از تیم شرکت گاز خراسان رضوی نیز به ترتیب صاحب ۵۱۵، ۵۷۰ و ۵۲۴ امتیاز شدند و با مجموع ۱۶۰۹ امتیاز به کار خود پایان دادند تا در بخش تپانچه پیروزی با قزوینی‌ها باشد.

در بخش تفنگ بادی، تیم تیراندازی قزوین با ترکیب پرهام فرزاد خواه، وحید غدیری و علیرضا حیاتی به مصاف شرکت گاز خراسن رضوی رفت که با آرایش ابراهیم مهاجر، مرتضی مراد‌پور و مجید براهو به میدان آمده بود.

در این مسابقه نیز، فرزاد خواه ۵۶۵ امتیاز، غدیری ۵۸۱ امتیاز و حیاتی ۵۶۲ امتیاز کسب کردند و با مجموع ۱۷۰۸ امتیاز بالا‌تر از تیم خراسان رضوی که توسط مهاجر ۵۵۱ امتیاز، مرادپور ۵۶۹ امتیاز و براهو ۵۵ امتیاز و مجموع ۱۶۷۵ امتیاز کسب کرده بود، ایستادند.

نماینده قم در این مسابقات با تیم‌های هیئت قزوین، بعثت تهران، هیئت فارس، ثامن خراسان رضوی، هیئت کرمان، شرکت گاز خراسان رضوی و مقاومت شهرداری ارومیه همگروه است و برای صعود به لیگ بر‌تر کشور تلاش می‌کند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgwy9x.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما