چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 21923

برگزاری کنگره شعر فاطمی با پیام آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد قم گفت: پنجمین کنگره ملی شعر فاطمی ۲۹ فروردین‌ماه در سالن شهید آوینی اداره کل ارشاد اسلامی قم با پیام آیت الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود.
برگزاری کنگره شعر فاطمی با پیام آیت‌الله صافی‌گلپایگانی
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حامد حجتی صبح امروز در نشست خبری کنگره ملی شعر فاطمی با اشاره به اینکه امسال باید عزم ملی و مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ شکل بگیرد اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی درست باید توسط مسئولان حوزه‌های مختلف بازگو شود و تنها در این صورت است که این موضوع محقق می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: برنامه‌هایی که در هفته هنر انقلاب اسلامی در قم برگزار شده بسیار قابل قبول بوده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با هنرمندان انقلاب اسلامی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی از برنامه‌های اصلی در هفته هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: پنجمین کنگره شعر فاطمی در استان قم نیز در حال پیگیری است که نسبت به سال‌های کذشته استقبال بسیار زیادی انجام شده است.

حجتی تصریح کرد: پنجمین کنگره ملی شعر فاطمی ۲۹ فروردین‌ماه جاری از ساعت ۱۶ در سالن شهید آوینی اداره ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به ویژگی‌های این دوره کنگره شعر فاطمی اظهار کرد: در این دوره توجه ویژه‌ای به اشعار مدحیه حضرت زهرا (س) شده است ولی به دلیل نزدیکی به تولد حضرت زهرا (س) درخواست شده است که شعرهای مدحیه درباره این بانوی بزرگوار سروده شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: روز برگزاری کنگره از پوس‌تر و موضوعات سال آینده کنگره نیز رونمایی می‌شود و شعرای بزرگوار می‌توانند در طول یک سال فعالیت خود را ارائه دهند و این موضوع در حای است که بیش از ۵۰۰ اثر در حوزه شعر حضرت زهرا (س) در این پنج کنگره تولید و منتظر شده است که باید در این زمینه کتابی نیز فراهم شود.

حجتب با اشاره به اینکه امسال با شاعران بسیار جوانی آشنا می‌شویم خاطر نشان کرد: پیام آیت الله صافی گلپایگانی در مراسم امسال قرائت می‌شود و میهمانان بسیار زیادی در این برنامه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwy9x.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما