دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 52622
منبع : خبرگزاری فارس
فردا عصر

آخرین جلسه دوره چهارم شورای شهر قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم عصر فردا برگزار خواهد شد.
آخرین جلسه دوره چهارم شورای شهر قم برگزار می‌شود
آخرین جلسه دوره چهارم شورای شهر قم برگزار می‌شود

به گزارش قم نیوز، دویست و چهل و دومین و آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم از ساعت 18 فردا و به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور اعضا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار خواهد شد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، محسن رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

نخستین دستور آخرین جلسه شورای چهارم اخذ مصوبه تفریغ بودجه سال 1395 شهرداری قم است که از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد.

اخذ مجور تفریغ بودجه سال 95 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری نیز در این جلسه و از سوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مطرح می‌شود.

اخذ مجوز دریافت کرایه اجساد به پزشک قانونی استان قم برای صدور مجوز دفن نیز در این جلسه مطرح شده و در معرض رای اعضا گذاشته خواهد شد.

دو دستور نیز در این جلسه مربوط به کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم است که شامل طرح کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در خصوص موقوفه آقای سیدناصر میره‌ای پلاک ثبتی 4051 و اخذ مجوز واگذاری حق انتفاع بخشی از بلوک SW31 بلوار پیامبر اعظم به سازمان انتقال خون برای احداث سازمان مرکزی انتقال خون است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgx39n.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما