چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 14642
با کسب صدرنشینی گروه نخست:

صبای قم به جمع چهار تیم برتر کشور راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید صبای قم به جمع چهار تیم برتر کشور راه یافت تا شانس بالایی برای کسب دومین قهرمانی در تاریخ این رقابت ها داشته باشد.
صبای قم به جمع چهار تیم برتر کشور راه یافت
 به گزارش قم نیوز، سرانجام بعد از انجام 12 مسابقه در مجموع دیدارهای رفت و برگشت ششمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور، بازی های مرحله گروهی پایان یافت و از گروه های دو گانه چهار تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.
 
تیم فوتسال امید صبای قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر امید فوتسال باشگاه های کشور با تیم های نیک اندیش اصفهان، فرش آراء مشهد، شهرداری رشت، میلاد تنکابن، ماکو جوان و لار جوان همگروه بود.
 
طبق برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای رفت و برگشت در مدت دو ماه به انجام رسید و سرانجام در پایان دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی صعود تيم فوتسال اميد صبای قم به جمع چهار تيم برتر این دوره از مسابقات مسجل شد.            
 
تيم فوتسال اميد صبا در حالی به جمع چهار تيم برتر مسابقات فوتسال اميد کشور راه يافت که در آخرين ديدار خود در اين رقابت‌ها به مصاف تيم ماکو جوان رفت و با پيروزي در این دیدار، در مجموع با کسب پنج نتیجه پیروزی و یک نتیجه همراه با تساوی مرحله برگشت را به پایان رساند.
 
صبای قم از دور رفت سه پیروزی و سه باخت همراه با 9 امتیاز کسب کرده بود اما از دور برگشت پنج پیروزی و یک تساوي به دست آورد و در مجموع 16 امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد تا بدین ترتیب صدرنشین گروه اول مقدماتی فوتسال امید باشگاه های برتر کشور شود.
 
تيم فوتسال اميد صبا که براي قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر مسابقات فوتسال اميد کشور تنها به يک امتياز از آخرین بازی خود نياز داشت، موفق شد با نتيجه سه بر دو در جدالی حساس و نفس گیر تیم فوتسال ماکو جوان را شکست داده و به خواسته خود برسد.
 
صبای قم به عنوان صدرنشین گروه نخست همراه با تیم شهرداری رشت به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور شدند و از گروه دوم نیز تیم های راه ساری و حفاری اهواز این جواز را به دست آوردند.
 
در گروه دوم اين رقابت ها که تيم هاي راه ساري، شرکت ملي حفاري اهواز، شهرداري سيرجان، هيئت قزوين، قدسيان رشت، کوهدشت لرستان و آراس سردشت حضور داشتند، راه ساري صدرنشین شد و حفاري اهواز به عنوان تیم دوم جواز صعود را کسب کرد در حالی که پس از برگزاري رقابت‌هاي مرحله گروهي، از هرگروه يک تيم سقوط کرد و دو تيم به مرحله بعدي صعود به دست آوردند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgx39q.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما