چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 48672
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

دولت‌مردان شوراها را در کنار خود ببیند

قم نيوز : قم نيوز: رئیس شورای شهر قم گفت: دولتمردان بايد به شورا بازوی توانمند ببینند و شورا را در کنار خود و نه به عنوان رقيب خودشان مورد توجه قرار دهند.
رئیس شورای شهر قم:
دولت‌مردان شوراها را در کنار خود ببیند
رئیس شورای شهر قم: دولت‌مردان شوراها را در کنار خود ببیند
به گزارش قم نيوز، ولی‌الله بیاتی امروز با اشاره به نحوه ارتباط دولت با شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: بالاخره اگر ما انقلابی باشیم و به اصول انقلاب توجه کنیم هر چیزی که مردم انتخاب می‌کنند باید به آن احترام بگذاریم، تفاوتی هم ندارد که مجلس خبرگان باشد یا مجلس شورای اسلامی یا شوراها. هرچه که با رأی مردم انتخاب شود باید همه به آن احترام بگذاریم، از جمله دولت.

وی با اشاره به استفاده از نظرات و مشارکت اعضای علی‌البدل شورا خاطرنشان کرد: ما با همین دیدگاه، در شورای شهر قم هفت یا هشت نفر رقیب خود در انتخابات را که به عنوان عضو علی‌البدل رأی آوردند به عنوان کارشناس یا مشاور در تصمیمات مشارکت دادیم که با روحیه انقلابی و احترام به مردم این پیام را برسانیم که فارغ از مسائل سیاسی، دنبال کار و خدمت هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه همه، به‌ویژه دولتمردان باید به شورا چنین نگاهی داشته باشند و شورا را در کنار خود و نه به عنوان رقیب خودشان ببینند تصریح کرد: اگر دولت‌ها منطقی فکر کنند، شورا می‌تواند یک بازوی توانمندی برای آنها باشد.

وی بیان کرد: شما فکر کنید ما فردا پروژه‌های شهری را تعطیل کنیم، با احتساب پروژه‌های دولتی که در حال اجراست، حتما هرکدام سال‌ها طول می‌کشد تا به اتمام برسد، ولی پروژه‌هایی که در دست مدیریت شهری است، در کوتاهترین زمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgx39t.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما