پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 38682
منبع : پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

حضور زائران 52 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: دفتر تکریم زائران غیر ایرانی مسجد مقدس جمکران در 6 ماه اخیر حضور زائران 52 کشور جهان را در این مکان مقدس ثبت کرده است.
حضور زائران 52 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی در همایش فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی که با حضور 200 تشکل بین‌المللی در شبستان امام علی (ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه فعالان فرهنگی با سلاح علم، دانش و اخلاص در جبهه اسلام ناب فعالیت و خدمت رسانی می‌کنند، اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی برای ترویج فرهنگ اسلام در سراسر دنیای امروز آموزه‌های مهدوی است و باید بتوانیم اقدامات مثتبی در این عرصه انجام دهیم.

وی با اشاره به جایگاه قدسی مسجد مقدس جمکران گفت: بزرگان دین از زمان تاسیس مسجد مقدس جمکران تاکنون فضیلت‌های زیادی پیرامون این مکان مقدس عنوان کردند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد مضاعف نگاه‌ها و توجهات به این مکان مقدس بوده‌ایم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: رشد توجهات به مسجد مقدس جمکران پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه بوده و شاهد هستیم هر هفته، ماه و سال علاقه‌مندان به اسلام ناب بیشتر برای حضور در این مکان مقدس ترغیب می‌شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران میعادگاه عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) است، بیان کرد: در این مکان مقدس شاهد حضور زائرانی با ادیان آسمانی مختلف هستیم طوری که دفتر تکریم زائران غیر ایرانی این مکان مقدس در 6 ماه اخیر زائرانی از 52 کشور جهان را ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: باید مقدمات حضور زائران در مسجد مقدس جمکران بیش از پیش فراهم شود تا مردم سراسر دنیا مشتاقانه به این مکان مقدس بیایند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgx39w.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما