پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 39672
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

پیگیری فعالیت‌های خدماتی، ایمنی و حمل و نقلی ویژه شب‌های قدر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع فعالیت‌های خدماتی، نظافتی و ایمنی ویژه شب‌های قدر پیگیری می‌شود.
پیگیری فعالیت‌های خدماتی، ایمنی و حمل و نقلی ویژه شب‌های قدر در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن میرهادی با اشاره به اقدامات شهرداری قم ویژه شب‌های قدر اظهار کرد: شهرداری آمادگی همه جانبه در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) و نمازگزاران مسجد جمکران در لیالی قدر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه شهرداری با هماهنگی با ستادهای خدمات‌رسانی در سطح مناطق هشت‌گانه با محوریت حوزه معاونت خدمات شهری پیرامون حرم و مسجد جمکران برنامه‌‌هایی در زمینه تنظیف و مناسب‌سازی محیط شهری، پیرامون مساجد با نصب پرچم‌ها و ریسه‌های مشکی و لایه‌روبی انهار در دستور کار دارد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی سیستم یکپارچه کنترل پسماندهای شهری گفت: این اقدامات از طریق به کارگیری ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری، مخازن پسماند و سطل‌های کارتن پلاست و فعالیت شبانه‌روزی پرسنل خدمات شهری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در لیالی قدر صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه افزایش ضریب ایمنی شهر، آماده‌باش و استقرار اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در قالب استقرار اکیپ‌های خودرویی و ماشین‌آلات آتش‌نشانی انجام می‌شود.

میرهادی عنوان کرد:‌ در زمینه کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله سد معبر و متکدیان برنامه‌ریزی شده است و از ابتدای ماه رمضان به صورت جدی در دستور کار همکاران است.

وی استقرار تانکرهای ویژه آب شرب بهداشتی برای وضو، نصب داربست برای میدان آستانه و میدان امام خمینی و صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر خدمات انجام شده ویژه شب‌های قدر ذکر کرد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات مطلوب‌تر گفت: سازمان حمل و نقل عمومی برای انتقال و جا به جایی زائران و نمازگزاران برنامه‌ریزی کرده تا همکاران در سطح مناطق هشت گانه حضور مستمر داشته باشند.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgx39w.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما