شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 28692
مدیرکل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی مطرح کرد

انتخاب داوران بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه از نهایی شدن لیست داوران مرحله نهایی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی خبر داد.
انتخاب داوران بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی
به گزارش قم نیوز ، حسین اسدی با بیان اینکه در این دوره همانند دوره‌های گذشته، گروهی از بهترین داوران بین‌المللی مسئولیت داوری مسابقات بخش شفاهی را بر عهده دارند، اظهار کرد: امسال مرحله نهایی مسابقات بخش شفاهی در بخش برادران، در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم با حضور طلابی از حدود 30 کشور جهان برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه افزود: در مرحله نهایی بخش شفاهی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، حجج‌الاسلام پرهیزگار و حاج‌ابوالقاسم در بخش حسن حفظ، حشمتی و ستوده‌نیا در بخش تجوید، علامی و شهیدی در بخش وقف و ابتدا، سعیدیان و قره‌شیخ‌لو در بخش صوت، حنیفی و لطفی‌نیا در بخش لحن و سرابی وظیفه نظارت بر هیأت داوران را بر عهده دارند.
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی با اشاره به استقبال خوب طلاب خواهر جامعةالمصطفی از رشته‌های بخش شفاهی اضافه کرد: مرحله نهایی بخش شفاهی برای خواهران در دو رشته حفظ کل قرآن کریم و قرائت ترتیل به اجرا درخواهد آمد.
 
اسدی افزود: در واحد خواهران، عزت‌پژوه در بخش تجوید، ادیب‌زاده در بخش حسن حفظ و وقف و ابتدا و ایزدی و فروغی به طور مشترک در بخش صوت و لحن، عهده‌دار داوری این مرحله هستند.
 
مسابقات مرحله نهایی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی برای برادران در روز سه‌شنبه 14 بهمن‌ ماه جاری در تالار شیخ مفید مجتمع عالی امام خمینی و همچنین مسابقات خواهران نیز در روز دوشنبه 13 بهمن‌ ماه در محل مؤسسه آموزشی بنت‌الهدی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgx39x.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما