يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 46872
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

انتخاب 5 کاراته‌کای قم برای اعزام به المپیک 2017 ناشنوایان جهان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم از انتخاب پنج تن از کاراته‌کاهای ناشنوای قم برای اعزام به بازی‌های المپیک تابستانی ناشنوایان جهان خبر داد.
انتخاب 5 کاراته‌کای قم برای اعزام به المپیک 2017 ناشنوایان جهان
به گزارش قم نیوز، سیدوحید غیاثی امروز، اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کاراته مردان و بانوان ناشنوای کشور به منظور شناخت برترین‌ها برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی کاراته ناشنوایان به بازی‌های المپیک تابستانی 2017 برگزار شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در سال 1396 دوره بیست و سوم بازی‌های المپیک تابستانی ناشنوایان به میزبانی کشور ترکیه پیش‌روی ورزشکاران عضو فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران قرار دارد و از قم نیز ورزشکاران ملی‌پوش در رشته‌های مختلف نظر فوتسال و کاراته راهی این بازی‌ها می‌شوند.

غیاثی عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران به منظور تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به این بازی‌ها از نفرات و چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف برای حضور در اردو دعوت به عمل آورده، در حالی که پنج نفر آنها از کاراته‌کاهای مطرح استان قم هستند.

دبیر هیأت‌‌‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم با اشاره به قمی‌های دعوت شده به تیم ملی، اضافه کرد: برای این منظور از مهدی سوری، میثم اخوان، سیدمحمد میرقیصری، سیدمرتضی جدایی و مهدی سعدی برای حضور در اردوی تیم ملی کاراته مردان ناشنوای کشور دعوت شده است.

وی با اشاره به سوابق کاراته‌کاهای ملی‌پوش قم خاطرنشان کرد: در رقابت‌های سال 1395 کاراته قهرمانی ناشنوایان ایران شاهد درخشش این عزیزان در جدال با حریفان خود بودیم، به طوری که تیم قم در پنج وزن از 6 وزن بخش کومیته موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شد.

غیاثی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مسابقات سال 95 کاراته ناشنوایان ایران در هر دو بخش کاتا و کومیته در بخش کاتا و همچنین در 6 وزن کومیته مردان و پنج وزن کومیته بانوان در گرگان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت و ملی‌پوشان کاراته قم نیز با کسب مدال بار دیگر برای ورزش ناشنوایان افتخار آفرین کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgx79t.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما