دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 47862
منبع : خبرگزاری فارس
براي مصاف هفته چهارم در پلي‌آف صورت گرفت

معرفي تيم داوري جدال آتليه‌طهران قم و مقاومت قرچك

قم نيوز : قم نیوز: تيم قضاوت كننده مسابقه حساس تيم‌هاي فوتسال آتليه‌طهران قم و مقاومت قرچك در هفته چهارم از مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال ايران مشخص شد.
معرفي تيم داوري جدال آتليه‌طهران قم و مقاومت قرچك
معرفي تيم داوري جدال آتليه‌طهران قم و مقاومت قرچك
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال ایران روز ششم تیر ماه را به عنوان زمان آغاز دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نظر گرفته، هنوز تکلیف دو تیم صعود کننده از دسته اول به لیگ برتر فوتسال مشخص نیست.

این در حالی است که چهار تیم برتر گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی یعنی آتلیه‌طهران قم، مقاومت قرچک، سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان خود را به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور رسانده‌اند و از بین آنها دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر را کسب می‌کند.

این چهار تیم با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال، در 6 هفته دیدارهای رفت و برگشت مرحله پلی‌آف یا نهایی با یکدیگر به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند تا تیم‌های اول و دوم راهی لیگ برتر شده و تیم‌های سوم و چهارم در دسته اول سال 1396 ماندگار شوند.

تیم داوری حساس‌ترین دیدار هفته چهارم مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی معرفی شد که این مسابقه از ساعت 16 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال برگزار می‌شود.

برای این منظور علی حفیظی به عنوان داور اول معرفی شده است و محمد بیاتی به عنوان داور دوم وی را همراهی می‌کند، ضمن اینکه صادق محمدی و احمد رضایی دیگر اعضای تیم قضاوت کننده این بازی حساس هستند و داور بین‌المللی بازنشسته فوتسال یعنی عباس رنجی ناظر این بازی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی این مرحله تا پایان هفته سوم تیم فوتسال مقاومت قرچک با کسب سه برد، 13 گل زده، 9 گل خورده و 9 امتیاز در صدر ایستاده است، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با یک برد، بدون تساوی، دو باخت، 11 گل زده، 10 گل خورده و سه امتیاز در رده دوم جای دارد، نفت امیدیه با سه امتیاز و تفاضل مثبت یک در مکان سوم قرار گرفته و تیم سن‌ایچ ساوه با سه امتیاز و تفاضل گل منفی 6 چهارم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgx79t.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما