شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 42812
منبع : پایگاه خبری پلیس

تکريم بازنشستگان ، تکريم ارزش‌هاي انساني و اخلاقي است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان در ديدار با دو تن از خانواده هاي بازنشتسگان نيروي انتظامي " جهانگير حيدر کهوري " و " رضا اسلاميان" گفت: تکريم بازنشستگان ، تکريم ارزش‌هاي انساني و اخلاقي است.
تکريم بازنشستگان ، تکريم ارزش‌هاي انساني و اخلاقي است
به گزارش قم نیوز، ، سردار"کاظم مجتبايي" اظهار داشت: بازنشستگان در دوران خدمت خود تجربيات گرانبهايي به دست آورده اند که بايد ساز و کارهاي استفاده از اين تجربيات براي آينده سازمان پليس تهيه شود.

وي فرهنگ بازنشستگي را فراتر از مسايل مادي توصيف كرد و اظهار داشت: اين افراد همانطور كه در گذشته با عشق به لباس مقدس پليس خدمت مي كردند امروز نيز در سنگر بازنشستگي يار و مددكار پليس هستند و مجموعه مديريت فرماندهي انتظامي استان از نظريات ، تجربيات و فكر آنها استفاده مي كند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه بازنشستگان ناجا نبايد فراموش شوند، اظهار داشت: اين افراد متعهد به نظام و انقلاب بوده و تا نفس در سينه دارند آماده خدمت هستند و هر دستگاه و سازماني كه بخواهد مي تواند از تجربيات و نظريات آنان استفاده كند.

سردار مجتبايي با اشاره به اين که بازنشستگان گنجينه‌ تجربه و خدمت به مردم هستند،خاطرنشان کرد: تکريم بازنشستگان ، تکريم ارزش‌هاي انساني و اخلاقي است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgx79t.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما