سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : 36882
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم خبر داد

آمادگی ایثار‌ ماهان‌تندیس قم برای صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم از آمادگی بالای این تیم برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور خبر داد.
آمادگی ایثار‌ ماهان‌تندیس قم برای صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز، یحیی ابطحی اظهار کرد: در مراحل قبل شاهد بازی‌های بسیار خوبی از نظر کیفی و فنی از تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بوده‌ایم و این تیم اکنون مصمم به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما از آغاز هفته جاری وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌کنند تا با انگیزه و آمادگی بالا در این مرحله به میدان بروند.

ابطحی بیان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم از بازی‌های این مرحله که دو دیدار در نوبت‌های صبح و عصر روز جمعه بیست و سوم بهمن ماه خواهد بود میزبانی می‌کند و با تمام توان خود در مقابل تیم هیئت جانبازان و معلولین زنجان قرار خواهد گرفت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم افزود: در جلسه قرعه‌کشی دیدارهای مرحله پلی‌آف با دوستان خود در تیم هیئت زنجان بر سر برگزاری هر دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی‌اف در قم به توافق رسیدیم و با موافقت انجمن بسکتبال با ویلچر قرار است این بازی‌ها جمعه این هفته در قم به انجام برسد.

وی تصریح کرد: هم سالن مسابقه و هم شرایط برای پذیرایی از تیم هیئت زنجان به منظور انجام مطلوب بازی‌های مرحله پلی‌اف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم فراهم است و قطعا در روز جمعه شاهد بازی‌های خوب و جذابی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

ابطحی یادآور شد: ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان پیش از این در مراحل اول و دوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی با یکدیگر هم‌گروه بوده‌اند و هر دو تیم در لیگ سابقه‌ خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: در روز جمعه بیست و سوم بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح دو تیم نخستین بازی خود را در سالن شهدای بهزیستی قم انجام می‌دهند و از ساعت ۱۸ عصر همان روز نیز مسابقه برگشت به انجام می‌رسد و چنانچه هر یک از دو تیم هر دو بازی را به سود خود تمام کند راهی مرحله نهایی خواهد شد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بیان کرد: چنانچه هر یک از دو تیم برنده یک مسابقه در روز جمعه این هفته باشند، کار به بازی سوم کشیده می‌شود و بازی سوم برای تعیین تیم برتر به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه بیست و چهارم بهمن ماه به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان ما در سلامت کامل به سر می‌برند و با روحیه خوبی در اردوی تیم حاضر شده‌اند، تیم تا چهارشنبه تمرینات خود را در سالن شهدای بهزیستی انجام می‌دهد، روز پنجشنبه استراحت می‌کند و روز جمعه دو بازی خود را با تیم هیئت زنجان در قم انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgx79w.ak9374prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما