سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 26892

شعبه 4 تامین اجتماعی قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سومین روز از هفته دولت شعبه 4 تامین اجتماعی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و همچنین استاندار قم در منطقه نیروگاه افتتاح شد.
شعبه 4 تامین اجتماعی قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاح شعبه ۴ اداره کل تامین اجتماعی قم همزمان با هفته دولت پیش از ظهر امروز با هدف تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در منطقه محروم نیروگاه برگزار شد.

بیش از ۷۰۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم هستند که بخش قابل توجهی از بیمه شدگان و مستمری بگیران قم در منطقه نیروگاه سکونت دارند.

ساختمان شعبه ۴ تامین اجتماعی قم در ۴ طبقه و با زیربنای ۱۲۵۰ مترمربع در منطقه محروم نیروگاه قم واقع است و این شعبه دارای ۱۳ هزار و ۷۷۵ بیمه شده اصلی و ۲۷ هزار و ۵۰۹ نفر بیمه شده تبعی است.

در محدوده شعبه چهار تامین اجتماعی قم ۲۷۵۸ کارگاه فعال بوده و همچنین ۲۳۹۵ مستمری بگیر اصلی به همراه ۲۹۵۴ نفر بیمه شده تبعی در شعبه ۴ تامین اجتماعی قم دارای پرونده هستند.

استاندار قم در این مراسم اجرای طرح تحول سلامت را از جمله گام‌های بلند دولت عنوان کرد و اظهار داشت: دولت با اجرای این طرح به دغدغه مردم در خصوص مسائل درمانی پاسخ داد و سازمان تامین اجتماعی نیز در تحقق این هدف نقش بسیار مهمی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش به افتتاح شعبه ۴ تامین اجتماعی در منطقه نیروگاه اشاره کرد و گفت: افتتاح این شعبه در منطقه محروم نشان دهنده اهتمام نظام و دولت به توسعه عدالت در همه مناطق است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgx79x.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما