شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 52532
منبع : خبرگزاری مهر
در ۸ وزن؛

برترین‌های مسابقات تکواندوی جوانان دختر قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندوی جوانان دختر قم در پایان مسابقات در ۸ وزن مشخص شدند.
برترین‌های مسابقات تکواندوی جوانان دختر قم مشخص شدند
برترین‌های مسابقات تکواندوی جوانان دختر قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات قهرمانی و انتخابی دختران استان قم در گروه‌های سنی خردسالان و جوانان در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد و نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند

در این مسابقات که صبح روز شنبه برگزار شد از نفرات برتر با اهداء حکم و مدال تقدیر به عمل آمد و نیز نفرات برتر رقابت‌های انتخابی وارد اردو تیم تمرینی استان شدند که در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم مهدیه ایمنیان به مقام نخست رسید.

در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم حوری مالکی به مقام اول دست یافت و مریم شیری دوم شد و در وزن ۵۳- کیلوگرم معصومه ترابی به مقام قهرمانی رسید و ملیحه احمد خانی با کسب عنوان دوم به کار خود پایان داد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم فاطمه عرب پور صاحب عنوان نخست شد و فاطمه منصوری در جایگاه دوم ایستاد و هانیه خانی به مقام سوم رسید و در وزن ۶۲- کیلوگرم فاطمه صائغ قهرمان شد و سارا جشنلو و زهرا نصرتی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقات دسته منهای ۶۷ کیلوگرم صدیقه دربین در فینال از سد فائزه آریامهر گذشت و اول شد و در وزن منهای ۷۳ کیلو فاطمه خرم و در وزن به اضافه ۷۳ کیلو، زینب عبداللهی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در مسابقات رده سنی خردسالان در رده کمربند قرمز مشکی نیز یاسمن اقبالی، مینا تنابنده، زهرا گلاب، مبینا محمدی، فاطمه ونکی، مبینا نعمتی و زهرا چهرقانی به مقام نخست دست یافتند.

در همین رده سنی و در رده کمربند سبز آبی، ثمین سیفی، پریسا ملأ محمد علی، فاطمه ملکیان، حنانه هوشیار و فاطمه صادق در صدر قرار گرفتند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxn9n.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما