يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 14552
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خبر داد:

تكميل خدمات بخش حمل و نقل بلوار پيامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از تكميل خدمات بخش حمل و نقل بلوار پيامبر اعظم(ص) خبر داد.
تكميل خدمات بخش حمل و نقل بلوار پيامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نيوز،  محسن صالحي با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي بلوار پيامبر اعظم(ص) اظهار كرد: 342 عدد علايم راهنمايي و رانندگي، 16 عدد تابلوي هشداردهنده، 60 كيلومتر خط كشي طولي مسير و 12 پايه چراغ راهنمايي در طول اين مسير نصب شده است.

وي با بيان اينكه 350 ميليون تومان براي تمهيدات بخش حمل و ترافيك هزينه شده است گفت: تا كنون 95 درصد خدمات بخش حمل و نقل بلوار پيامبر اعظم(ص) انجام شده كه تا پايان امشب به اتمام مي‌رسد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به اقدامات بخش حمل و نقل و ترافيك در ايام نيمه شعبان عنوان داشت: آماده‌سازي و احداث پاركينگ‌ها و پاركسوارهاي سطح شهر و جمكران به مساحت 150 هكتار و نصب 135 عدد تابلوهاي راهنماي مسير به صورت ثابت از جمله اقدامات اين حوزه است.

وي يادآور شد: 37 هزار و 400 خودرو(34 هزار و چهل و یک دستگاه خودروي سواري و 3 هزار و 400 دستگاه اتوبوس) ظرفيت توقف در نظر گرفته شده كه نسبت به سال گذشته 40 درصد افزايش ظرفيت توقف وسائل حمل و نقل صورت گرفته است.

صالحي نصب 250 عدد تابلوهاي هدايتگر، هشت عدد تابلوهاي هدايت مسير و 30 كيلومتر خط كشي اطراف مسجد جمكران را از ديگر اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافيك در اين ايام ذكر كرد.


انتهاي پيام/  122
 
https://qomnews.ir/vdcgxn9q.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما