شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 40562
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم:

موتور سیکلت باز هم در قم قربانی گرفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم،‌ گفت: یک دستگاه موتور سیکلت بر اثر بی‌احتیاطی راکب در بخش جعفریه قم واژگون شد و راننده جوان 27 ساله را به کام مرگ کشاند.
موتور سیکلت باز هم در قم قربانی گرفت
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی  از وقوع یک حادثه دیگر در پی بی‌احتیاطی راکب موتور سوار در قم خبر داد و اظهار کرد: موتور سیکلت، بار دیگر جان یک جوان را در قم گرفت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، ادامه داد: ظهر امروز، یک دستگاه موتور سیکلت در بخش جعفریه قم،‌ واژگون شد.

وی علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی توسط راننده موتور اعلام کرد و گفت: بی‌احتیاطی راکب موتور سوار، موجب واژگونی موتور سیکلت شد و او را به کام مرگ کشاند.

حسنی افزود: حوادث موتور سیکلت، در هفته گذشته جان چندین شهروند قمی را گرفته و متأسفانه این حوادث به دلیل بی‌احتیاطی رانندگان، همچنان ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، اضافه کرد: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم، مرکز اورژانس 115، بلافاصله نیرو‌ها و تجهیزات لازم را به محل حادثه ارسال کرد.

وی ادامه داد: نیروها‌ی مرکز اورژانس 115 قم سریعا به محل حادثه رسیدند ولی شدت جراحات وارده به راکب موتور سوار، سبب شد وی در دم جان خود را از دست بدهد.

حسنی با بیان اینکه جای تأسف دارد که  بی‌احتیاطی رانندگان موتور سیکلت، در هفته گذشته چندین قربانی گرفت،‌ عنوان کرد: از تمام شهروندان و رانندگان می‌خواهم تا در هنگام رانندگی همواره نکات ایمنی لازم را رعایت کنند تا چنین حوادث دلخراشی تکرار نشود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxn9t.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما