يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 29592
مدیر محتوای بخش پسران نوجوان نمایشگاه بهشت بانو:

مصداق های "اینترنت" و "مد لباس" در غرفه پسران نوجوان آسیب شناسی می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر محتوای بخش پسران نوجوان نمایشگاه بهشت بانوگفت: در غرفه پسران نوجوان بیشتر به دو مصداق اینترنت و مد لباس پرداخته شده است.
سید امین علمداری در گفت و گو با قم نیوز درباره اقدامات غرفه پسران نوجوان اظهار داشت: محوریت کار در غرفه پسران نوجوان نمایشگاه بهشت بانو سبک زندگی است و در این غرفه به مسائلی که نوجوانان با آن ها درگیر هستند پرداخته شده است.
وی درباره نوع کار در این غرفه افزود: مسیرها در غرفه پسران نوجوان به گونه ای طراحی شده است که اقدامات منفی در بن بست و اقدامات مثبت در مسیر مستقیم قرار دارد.
مدیر محتوای بخش پسران نوجوان نمایشگاه بهشت بانو عنوان کرد: در غرفه پسران نوجوان بیشتر به دو مصداق اینترنت و مد لباس پرداخته شده است، البته می توانستیم به موضوعات دیگری بپردازیم ولی کمبود فضای نمایشگاه عملیاتی کردن این موضوع را منتفی کرد.
علمداری خاطرنشان کرد: در غرفه پسران نوجوان، زندگی نوجوان به چهار دوره زمانی نوجوان با شخصیت خود، خانواده، جامعه و در نهایت امام زمان (عج) که به مهدویت متصل می شود تقسیم شده است.
وی درباره چگونگی نحوه کار در غرفه پسران نوجوان تصریح کرد: سعی شده است تا در غرفه پسران نوجوان تمام حس های نوجوانان را درگیر کنیم و برای استفاده از این حس ها در مرحله نخست از نماد بصری توسط المان های مختلف استفاده کرده ایم.
مدیر محتوای بخش پسران نوجوان نمایشگاه بهشت بانو بیان کرد: استفاده از کلیپ های صوتی روش دیگری می باشد که برای درگیر کردن احساسات نوجوان با فضای غرفه طراحی شده است و در فضای مثبت از صدای مناسب و در فضای منفی از صدای ترسناک و خوفناک استفاده می شود.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcgxn9x.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما