پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 39302
منبع : خبرگزاری فارس
با اعزام به کشور کلمبیا صورت گرفت

رقابت ملی‌پوش یاسین‌پیشرو قم برای کسب سهمیه وزنه‌برداری المپیک

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم برای کسب سهمیه مسابقات وزنه‌برداری المپیک 2016 برزیل به روی صحنه می‌رود.
رقابت ملی‌پوش یاسین‌پیشرو قم برای کسب سهمیه وزنه‌برداری المپیک
به گزارش قم نیوز، در تیم ملی وزنه‌برداری رده سنی بزرگسالان کشورمان چهار وزنه‌بردار به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم حضور دارند و در دسته‌های مختلف عضو این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 94 نیز بودند.

سهراب مرادی، بهادر مولایی،‌ علی هاشمی و بهداد سلیمی شاخص‌ترین چهره‌های وزنه‌برداری ایران و عضو تیم باشگاهی یاسین‌پیشرو قم هستند که در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر از عوامل تاثیرگذار در موفقیت این تیم در کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های ایران بودند.

این وزنه‌برداران اکنون از شانس‌های اصلی کاروان ورزشی ایران برای کسب مدال از بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال 2016 یعنی المپیک برزیل هستند و بر همین اساس با تمام توان در اردوهای تیم ملی حضور دارند تا به مرز آمادگی مطلوب برای درخشش در المپیک برسند.

پس از حضور در مسابقات وزنه‌برداری تورنمنت بین‌المللی فجر یکی از اعضای تیم وزنه‌برداری باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم قم یعنی سهراب مرادی برای به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات المپیک برزیل راهی خارج از کشور شد تا در یک رقابت مهم برو‌ن‌مرزی برای کسب این سهمیه تلاش کند.

برای به دست آوردن مجوز حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو، سهراب مرادی بلافاصله پس از پایان رقابت‌های بین‌المللی جام فجر به همراه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی ایران عازم کشور کلمبیا شدند.

این در حالی است که رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر به میزبانی تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران و با حضور هفت ملی‌پوش و رقبایی از چندین کشور مطرح خارجی به انجام رسید و با قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران با هفت ملی‌پوش شامل کیانوش رستمی، سیدایوب موسوی، سهراب مرادی، علی هاشمی، محمدرضا براری، بهداد سلیمی و بهادر مولایی در این مسابقات  حضور یافت و بعد از ایران، تیم‌های ملی وزنه‌برداری صربستان، روسیه، ترکیه و لهستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم ایستادند.

ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم یعنی سهراب مرادی، باید در دسته 94 کیلوگرم دومین رقابت گزینشی المپیک در کشور کلمبیا به میدان برود تا با کسب دومین مجوز رسمی پس از جام بین‌المللی فجر شانس به دست آوردن دوبنده تیم ملی و المپیکی شدن خود را مسجل کند.

رقابت‌های وزنه‌برداری تورنمنت بین‌المللی کلمبیا تا بیست و دوم خردادماه در جریان است و با توجه به اینکه هر وزنه‌بردار برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 برزیل باید تا قبل از اعزام این بازی‌ها حتما در دو رویداد گزینشی حضور داشته باشد، مرادی عازم کلمبیا شد.

این ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو قم قم بعد از حضور در جام بین‌المللی فجر به عنوان نخستین رویداد گزینشی، باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا به عنوان وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان پس از جام فجر و تورنمنت کلمبیا مجوز المپیکی شدن خود را قطعی کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxw9w.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما