دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 51272
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تنيس استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم

2 تنيسور قم جزو چهره‌هاي شاخص كشور
قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تنيس استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پيكارهاي تنيس قهرماني قم در دو رده سني زير 16 سال و بزرگسالان خبر داد.
معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم / 2 تنيسور قم جزو چهره‌هاي شاخص كشور
معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم / 2 تنيسور قم جزو چهره‌هاي شاخص كشور

به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی قم با عنوان جام آدینه در دو رده سنی با حضور چهره‌های مستعد رده سنی زیر 16 سال و تنیسورهای با تجربه رده سنی بزرگسالان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان تنیس قم تعداد 15 تنیسور به میزبانی زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان امیر نجفی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، مقام نایب‌قهرمانی به امیر صفاری رسید و محمد یوسف‌زاده و علی مهیایی مشترکا سوم شدند.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم در ادامه به برترین‌های رده سنی زیر 16 سال این جام اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها در زمین‌ تنیس مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء به انجام رسید و در پایان رقابت تعداد 20 تنیس‌باز سهیل زندی‌فر و معین طاهری قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و امیرعلی بی‌طرف به همراه محمد عیوضی مشترکا سوم شدند.

وی در ادامه به قرار گرفتن نام دو تنیسور قم در رنکینگ برترین‌های کشور اشاره و بیان کرد: در رنکینگ مسابقات رده سنی آزاد بخش مردان تا پایان مسابقات جایزه بزرگ امیر کلا، تنیس‌باز ملی‌پوش قم یعنی امیرحسین بادی با کسب 2715 امتیاز در صدر ایستاده است.

خاتمی با بیان اینکه رتبه‌بندی برترین‌های بخش مردان از بین 516 تنیسور سراسر کشور توسط سازمان لیگ فدراسیون تنیس انجام شده است، بیان کرد: در حالی که رقبای مطرح وی یعنی حسام یزدی از تهران با کسب 2640 امتیاز و حمیدرضا نداف از اصفهان با 2500 امتیاز دوم و سوم هستند.

وی یاد آور شد: در رنکینگ برترین‌های رده سنی زیر 18 سال تنیس ایران تا پایان مرحله دوم مسابقات جام رمضان و در بین 86 تنیسور صاحب رنکینگ، عماد گودرزی از خراسان رضوی با 817 امتیاز و بنیامین داوودی از خوزستان با 780 امتیاز اول و دوم هستند و محمدحسین جلالیان ملی‌پوش تنیس قم با کسب 665 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxx9n.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما