جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 14282
همگام با حماسه سياسي:

ازدحام حضور قمي ها در انتخابات، خلق حماسه اي پرشور را نويد مي دهد

قم نيوز : قم نیوز: ازدحام مردم براي شركت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا در شهر مقدس قم بويژه در شعب اخذ راي مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، خلق حماسه اي پرشور را در سال حماسه سياسي نويد مي دهد.
ازدحام حضور قمي ها در انتخابات، خلق حماسه اي پرشور را نويد مي دهد
به گزارش قم نیوز، حضور گسترده مردم حتي پيش از آغاز كار راي گيري در برخي از شعب اخذ راي در شهر مقدس قم بويژه حرم مطهر كريمه اهل بيت(ع) حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران، حماسي است كه نشان از بصيرت و آگاهي ملت بزرگ ايران دارد.

ازدحام جمعيت در اين عرصه سرنوشت ساز در برخي از شعبه هاي اخذ راي و بويژه حرم گواه بصيرت، بيداري، ولايتمداري و پايبندي به آرمان هاي انقلاب و اسلام است.

در ميان جمعيت انبوه در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، جمعيت زيادي از زائران شهرهاي مختلف كشور نيز حضور دارند كه با در دست داشتن شناسنامه هايشان، راي خود را در شهر قم به صندوق مي اندازند.

با وجود تبليغات گسترده رسانه هاي دشمنان نظام اسلامي براي حضور كمرنگ مردم در عرصه تعيين سرنوشت، شهروندان قم با انداختن راي آگاهانه خود به صندوق ها، دشمنان را مايوس و عزم و اراده خويش را در حمايت قاطع از نظام اسلامي به جهانيان اعلام كرده اند.

حضور گسترده مردم در ساعات اوليه كار راي گيري انتخابات به جهانيان ثابت مي كند كه مردم ايران اعتقاد راسخي به سلامت برگزاري انتخابات دارند.

مردم قم، حضور خود را در صحنه انتخابات به مثابه قدرداني از خون پاك شهدا مي دانند و آن را بعنوان يك فريضه قلمداد و با اقدام خود جهانيان را شگفت زده مي كنند.

همزمان با مردم سراسر كشور، مراجع عظام تقليد آيات مكارم شيرازي، نوري همداني، سبحاني، آيت الله حسيني بوشهري مدير حوزه هاي علميه سراسر كشور و حجت الاسلام والمسلمين سعيدي توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نيز در ساعت اوليه آغاز راي گيري،راي خود را در صندوق ها انداخته و ملت بزرگ ايران را به خلق حماسه اي ديگر دعوت كردند.

در استان قم حدود ۷۰۸ هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.

براي برگزاري انتخابات در اين استان ۵۸۲ صندوق راي در نظر گرفته شده كه از اين تعداد ۴۸۰ شعبه به شهر قم و ۱۰۲ شعبه به بخش ها و روستاهاي استان اختصاص يافته است.

در استان قم ۲۰ هزار راي اولي در انتخابات شركت مي كنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgxx9q.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما