دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 12202
ارجمندی خبر داد:

احداث بیش از 120 پروژه گردشگری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از احداث بیش از 120 پروژه گردشگری در این استان خبر داد.
احداث بیش از 120 پروژه گردشگری در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی در همایش سراسری تاسیسات گردشگری که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد بیان کرد: قم در زمينه گردشگري در بخش خصوصی ظرفیت بالایی دارد که سازمان میراث فرهنگی در استفاده از این ظرفیت تلاش بسیاری داشته است.

وی گفت: لازم است به بخش خصوصی توجه بسیاری شود زیرا بخش خصوصی ولی نعمت دولت است و باید در تسهیل خصوصی سازی تلاش لازم انجام گیرد.

ارجمندي بیان کرد: خوشبختانه تمدید پروانه‌های واحدهای بین راهی بسیار منظم شده است در حالی که در گذشته برخی از این مراکز حتی پروانه هم نداشت.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: تأسيس معاونت امور زائران در استان قم به منظور مرتفع شدن مشکلات زائران از اقدامات انجام شده بود.

وی در ادامه گفت: طی سه سال گذشته بیش از ۳۰ تاسیسات گردشگری افتتاح شده است و بیش از ۱۲۰ پروژه در حال احداث است.

ارجمندی بیان کرد: خوشبختانه سرمایه گذاران خوبی در قم فعال هستند که لازم است در بخش‌های گردشگری بکار گرفته شوند.

وي گفت: هشت منطقه نمونه در این سه سال سرمایه گذار پیدا کرده‌اند که امیدواریم به زودی این مناطق به بهره برداری برسند.

افزایش نرخ تاسیسات گردشگری تا ۲۵ درصد
مدیر کل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به اینکه با نامه نگاری انجام شده نرخ تاسیسات گردشگری تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد افزود: در کنار اختیاراتی که به تشکل‌ها داده شده است باید ساز و کاری در قم فراهم شود تا افزایش نرخ‌ها در اختیار تشکل‌ها باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgxx9q.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما