سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46232
عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

لزوم ادامه قدرتمند برنامه‌های عمران شهری در سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم ادامه قدرتمند برنامه‌های عمران شهری در سال آینده تاکید کرد.
لزوم ادامه قدرتمند برنامه‌های عمران شهری در سال آینده
به گزاش قم نیوز، وحید شایسته نیک امروز ، با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهری قم اظهار کرد: با توجه به وعده‌هایی که مدیران شهر داده بودند وضعیت پروژه‌های عمرانی امیدوارکننده است و با کیفیت قابل توجهی شاهد پیشرفت آنها هستیم.

وی با اشاره به کیفیت قابل قبول اجرای پروژه‌های عمرانی بیان کرد: شهرداری برای سال آینده‌ نیز سهم ۸۲ درصدی برای بودجه‌های عمرانی دیده است که این نگاه توسعه‌محور مدیریت شهری را نشان می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید محورهای مهم شهری در سال آینده تکمیل شود خاطرنشان کرد: به گونه‌ای در بودجه پیش‌بینی شده که تاثیر پروژه‌های امسال سال آینده ادامه یافته و شبکه‌ای به هم پیوسته در پروژه‌های عمرانی و ترافیکی ایجاد شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های حمل و نقل عمومی شهر قم تصریح کرد: بودجه خوبی نیز در سال آینده برای تکمیل خط A و همچنین اجرای عملیات عمرانی خط B پیش بینی شده که این دو مورد جزو مهم‌ترین پروژه‌های شهری هستند و در آینده ترافیکی شهر تاثیر بسزایی می‌گذارند.

شایسته‌نیک با اشاره به جزئیات پروژه خط B مترو گفت: این پروژه نیز پردیسان را به شهرک فرهنگیان متصل کرده و حجم زیادی از بار ترافیکی از محدوده شهر را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcgxx9t.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما