پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 41282
منبع : خبرگزاری تسنیم
رئیس مجلس شورای اسلامی:

دستاوردهای طب قدیم در طب جدید استفاده شود/طب جدید استمرار طب قدیم است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس قوه مقننه با تجلیل از اقدام استان قم در راه اندازی شرکت داروسازی طب سنتی بوعلی و احیای طب اسلامی- سنتی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در زمینه طب سنتی داشته است.
دستاوردهای طب قدیم در طب جدید استفاده شود/طب جدید استمرار طب قدیم است
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شرکت داروسازی بوعلی داروی استان قم که در زمینه درمان و تولید داروهای گیاهی و احیای طب سنتی و اسلامی فعالیت دارد، با اشاره به اینکه طب امروز جدا از طب گذشته نیست بلکه استمرار طب سنتی است اظهار داشت: اگرچه بسیاری از بیماری‌ها با روش‌های متعارف امروزی درمان می‌شود اما طب سنتی بسیار مورد توجه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایران توجه ویژه‌ای به طب سنتی می‌شود تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در زمینه طب سنتی داشته است.

وی با تاکید براینکه باید از دستاوردهای طب قدیم استفاده شود عنوان کرد: بحث نزاع بین طب جدید و قدیم نیست، ما براین باوریم که کار پزشکی امروز بسیار مورد توجه است اما طب جدید استمرار طب قدیم است.

لاریجانی از اقدام استان قم در راه اندازی شرکت داروسازی طب سنتی بوعلی و احیای طب اسلامی- سنتی را  تجلیل کرد و اظهار داشت: عصاره داروهای شیمیایی امروز از داروهای گیاهی و سنتی به دست آمده است اما در این زمینه نباید افراط و تفریط شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxx9t.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما