پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 49932
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه علميه قم:

تحريم‌هاي سنا ملت را متحدتر مي‌كند/حمایت از اصل اسلام در روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علميه قم گفت:‌ مجلس سناي آمريكا تحريم‌هاي جديدي عليه ايران به تصويب رساند ولي اينگونه اقدامات نتيجه عكس مي‌دهد و مردم را نسبت به دشمنان متحدتر مي‌كند.
تحريم‌هاي سنا ملت را متحدتر مي‌كند/حمایت از اصل اسلام در روز قدس
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی الماسی، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رژیم نامشروع و مولود استکبار است اظهار کرد: منافع آمریکا در منطقه اقتضا می‌کند که حمایت بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهد و با این رژیم صهیونیستی عقد اخوت بسته است.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اهداف آنها گفت: امام خمینی(ره) فرمودند قدس روز اسلام است البته مردم فلسطین در حقیقت مظلوم واقع شدند بنابراین به جز مسئله حمایت از فلسطین در روز قدس حمایت از اصل اسلام ملاک است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: در روز قدس افراد غاصب حق اسلام محکوم می‌شوند هر کسی علاقه به اسلام داشته باشد و خودش را بخواهد مسلمان بنامد باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کند.

وی با تأکید بر شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: همه کسانی که به دین اسلام علاقمند هستند باید در راهپیمایی این روز شرکت کنند و به محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی بپردازند.

الماسی با اشاره به شرایط کنونی کشور در برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: عملیات تروریستی که در کشور واقع شد به نظر می‌رسد بدون دخالت صهیونیست‌ها و حتی سازمان‌های جاسوسی آمریکایی نبود از آن طرف حمله موشکی که سپاه علیه داعش داشت می‌توان بیان کرد تنها تهدید داعش نبود بلکه تهدید سران و حامیان اصلی آنها بود؛ با همه این رویدادها بنابراین مردم حضور پرشورتری در راهپیمایی روز قدس امسال دارند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس سنای آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران به تصویب رساند ولی اینگونه مسائل نتیجه عکس می‌دهد و مردم را نسبت به دشمنان متحدتر می‌کند. این تحریم‌ها دلیل بر دروغگویی و خلف وعده آنها است و سبب می‌شود مردم در حمایت از نظام و انقلاب قوی‌تر و محکم‌تر در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgxy9t.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما