شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : 36972
با پایان رقابت در آکادمی مینی‌گلف قم؛

برترین‌های گلف جام فجر در قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت گلف استان قم گفت: مسابقات گلف قهرمانی جام فجر با پایان رقابت بانوان گلف‌باز در قم برترین‌های خود را شناخت.
برترین‌های گلف جام فجر در قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، فرهاد فاتح اظهار کرد: هیئت گلف در بهمن‌ماه فعالیت‌های زیادی را در طبق تقویم سالیانه خود انجام داده است و یکی از مهمترین این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات قهرمانی گلف جام فجر ویژه بانوان گلف‌باز بود.

وی ادامه داد: در بهمن ماه اعزام به رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان قهرمانی کشور، برگزاری مرحله مقدماتی لیگ مینی‌گلف باشگاه‌های قم و همچنین برگزاری رقابت‌های گلف قهرمانی بانوان قم با عنوان جام فجر، توسط هیئت گلف استان قم صورت گرفته است.

دبیر هیئت گلف استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات جام فجر گلف بانوان در قم، عنوان کرد: این رقابت‌ها امسال نسبت به دوره‌های قبل با کیفیت بهتر و تعداد شرکت کنندگان بیشتر برگزار شد و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این مسئول با بیان اینکه کیفیت برگزاری رقابت‌های جام فجر بانوان قم خوب و مطلوب بود، بیان کرد: مسابقات قهرمانی گلف جام فجر بانوان قم در حالی نفرات برتر خود را شناخت که حضور بیش از ۲۰ بانوی گلف‌باز برای کسب عناوین برتر این جام قابل توجه بود.

فاتح یاد آور شد: ‌مدعیان کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت‌های جام فجر گلف بانوان استان قم به میزبانی آکادمی مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و علاوه بر تلاش برای کسب عناوین برتر، به خوبی توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها، نسرین طلیقی با ۴۷ ضربه عنوان نخست را از آن خود کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد، ضمن اینکه طوبی مصطفی‌زاده با ۵۱ ضربه عنوان نایب‌قهرمانی و مقام دومی این پیکارها را کسب کرد و مقام سوم با ۵۴ ضربه به مهسا یزدانی‌خواه رسید.

دبیر هیئت گلف استان قم ابراز کرد:‌ هیئت گلف در تقویم ورزشی سال جاری خود برنامه‌های متنوعی در موضوعات آموزشی، فرهنگی، برگزاری مسابقات استانی و اعزام به رقابت‌های مختلف کشوری در نظر گرفته و خوشبختانه تا کنون با کیفیت مطلوبی به اجرا در آمده است.

فاتح بیان کرد: در زمینه فرهنگی دو بار شاهد برگزاری همایش بازدید از خانه سالمندان قم بودیم و بار دوم آن به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طراحی با همراهی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در آسایشگاه فیاض بخش قم صورت گرفت.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که در کنار جنبه رقابتی، به ابعاد فرهنگی، همگانی و آموزشی این رشته ورزشی نیز توجه شود، زیرا اقدامات فرهنگی روحیه و انرژی مضاعفی به تمامی تلاشگران رشد و توسعه این رشته ورزشی برای فعالیت بیشتر می‌دهد.

دبیر هیئت گلف استان قم بیان کرد: اعزام‌های این هیئت به مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور در سه رشته گلف، مینی‌گلف و وودبال انجام می‌شود و آکادمی مینی‌گلف مجموعه حیدریان و زمین گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر مکان برگزاری مسابقات و تمرینات این رشته‌ها است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgxy9w.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما