يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 30022
رئیس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قم:

بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بلوار پیامبر اعظم(ص) هزینه شده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قم گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص) هزینه شده است.
بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بلوار پیامبر اعظم(ص) هزینه شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر که در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با تولیت مسجد مقدس جمکران سخن می‌گفت، اظهار داشت: نیمه شعبان برای شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم اهمیت زیادی دارد و در این رابطه شهرداری و شورای شهر هزینه زیادی کرده‌اند که نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بلوار پیامبر اعظم(ص) در همین رابطه هزینه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به معضل دفن اموات در داخل شهر قم، خاطرنشان کرد: برای حل این معضل، محلی برای دفن اموات در نزدیکی مسجد جمکران در نظر گرفته شده است که دسترسی‌های خوبی دارد و این مکان برای مردم قم امکانات بسیار خوبی دارد.

مولایی، عضو دیگر شورای شهر نیز در این دیدار با اشاره به تشکیل شورای عالی سرمایه‌گذاری اظهار داشت: در این جلسه بحث‌های خوبی پیگیری می‌شود و اگر هتل‌ها و مراکز سرمایه گذاری به سمت اطراف مسجد جمکران سوق داده شود، برای زوار بسیار بهتر است و این جلسه جای هدایت طرح‌ها به سمت مورد نظر است.

وی افزود: شهرداری در کل و شهرداری منطقه جمکران به شکل جزئی باید با مسجد جمکران همراه و همیار باشد و از سوی دیگر مسجد مقدس جمکران به عنوان مرکز فرهنگی برای قم و تمام ایران ایفای نقش می‌کند و این نقش می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات فرهنگی اجتماعی را بگیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgxz9w.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما