سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 48609
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم توسعه بخشودگی‌های عوارض هتل‌سازی در قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم توسعه بخشودگی‌های عوارض هتل‌سازی در قم تاکید کرد.
لزوم توسعه بخشودگی‌های عوارض هتل‌سازی در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر دوشنبه شب در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه حضور ملت در انتخابات 29 اردیبهشت دشمن شکن بود اظهار کرد: مردم ایران با حضور خود در این انتخابات دشمن را ناامید کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه تخفیفات شهرداری برای هتل‌ها برای 500 متر و بالاتر است اظهار کرد: معمولا هتل‌هایی که از این متراژ بنای کمتری دارند عوارض معمول را باید پرداخت کنند.

وی با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص عوارض یک هتل که شرایط کمتر از 500 متر دارد گفت: با توجه به اینکه به دلیل تخلفات جرائمی بیش از 100 میلیون تومان برای این هتل تعیین شده است، شهرداری پیشنهاد داده که این سرمایه‌گذار مشمول تخفیفات و تقسیط عوارض شود.

آتش‌زر تصریح کرد: در کمیسیون این مساله پذیرفته نشد و نظرش بر این بود که شهرداری پیگیری کرده و این شرط را تغییر دهد تا هتل‌سازی افزایش یابد و دوم اینکه تقسیط نیز صورت بگیرد و در خصوص عوارض نیز مقرر شد که 50 درصد کاهش صورت گرفته و مابقی نیز عدم خلاف داده شده و تقسیط شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgy39t.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما