جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 32679
گزارش از هفته دهم لیگ برتر فوتسال؛

تلاش یاسین پیشرو برای پایان ناکامی/ جادوگر غایب است

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتسال یاسین پیشرو قم برای پایان دادن به ناکامی‌های اخیرش باید مقابل شهروند ساری امتیاز بگیرد.
تلاش یاسین پیشرو برای پایان ناکامی/ جادوگر غایب است
به گزارش قم نگار، دو شکست بعد از یک پیروزی خارج از خانه در ابتدای لیگ برتر فوتسال برای نماینده استان قم نوید فصل سختی همچون سال گذشته را برای بازیکنان این تیم می‌داد اما بعد از ورود باشگاه یاسین پیشرو به عنوان حامی مالی، فوتسالیست‌های قمی صاحب سه پیروزی پیاپی شدند که دو تای آنها خارج از خانه و مقابل تیم‌های قدرتمند فرش‌آرا مشهد و ملی حفاری اهواز بود که این نتایج موجب شد تیم قم خود را به بالای جدول نزدیک کند.

بعد از آن یاسین پیشرو متحمل دو شکست شد و هفته گذشته نیز برابر آذرخش بندرعباس تازه لیگ برتری شده به تساوی رضایت داد تا دوباره در روند نتیجه‌گیری در سراشیبی قرار گیرد؛ البته باید در نظر داشت مصدومیت مسعود ایازی دروازه‌بان اول یاسین پیشرو و علیرضا وفایی ستاره قمی‌ها بیشترین عامل در رقم خوردن این نتایج بود.

یاسین پیشرو که هم اکنون با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد ساعت ۱۷ امروز مهمان تیم رده دهمی شهروند ساری است. تیمی که برخلاف یاسین پیشرو شروع نه چندان خوبی در این فصل داشت، اما رفته رفته شکل واقعی خود را پیدا کرد تا جایی که آنها توانستند هفته گذشته تیم پرمهره شهید منصوری قرچک را در زمینش شکست دهند.

یاسین پیشرو که این فصل سید مهدی غیاثی را روی نیمکت دارد به مصاف تیمی خواهد رفت که سرمربی آن به خوبی از بازیکنان قمی شناخت دارد. تعداد زیادی از بازیکنان فعلی یاسین پیشرو شاگرد سید مهدی ابطحی بودند و شناخت او می‌تواند کار قمی‌ها را سخت کند اما از سوی دیگر بازیکنان یاسین پیشرو نیز انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل سرمربی اسبقشان دارند و علاوه بر آن می‌خواهند نتایج ضعیف سه هفته گذشته را جبران کنند تا از کورس تیم‌های بالای جدول عقب نمانند.

یاسین پیشرو در شرایطی به مصاف شهروند خواهد رفت که سعید قاسمی کاپیتان خود را به دلیل محرومیت و اسماعیل سعادت‌یوسفی را به همراه علیرضا وفایی بازیکن تاثیر گذارش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا همانند بازی با آذرخش بیشتر جوان‌هایش را به کار بگیرد.

صبوری: روزهای خوب در انتظار یاسین پیشرو است
حسین صبوری مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم با بیان اینکه بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب امتیاز مقابل شهروند ساری دارند عنوان کرد: با توجه به اینکه نفرات مصدوم و محروم زیادی داریم از لحاظ تعداد بازیکن دستمان خالی است اما سایر کسانی که هستند می‌خواهند با همت و غیرتشان یک بازی خوب ارائه کنند.

وی ادامه داد: مسعود عسگری‌وند دروازه‌بان، علیرضا وفایی و اسماعیل سعادت‌یوسفی مصدومان تیم هستند و به بازی با شهروند نخواهند رسید. سعید قاسمی نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند ما را همراهی کند. مسعود ایازی دروازه‌بان اصلی تیممان که چندین هفته مصدوم بود همراه تیم است و پزشکان سعی دارند او را به بازی با شهروند برسانند.

صبوری با بیان اینکه امیدواریم شرایط مطلوب باشد و بتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم عنوان کرد: چند هفته اتفاقاتی افتاد و مسائلی دست به دست هم داد تا ما نتوانیم نتایج خوبی داشته باشیم اما امیدواریم با بازگشت بازیکنان مصدوم و محروم در ادامه فصل به روند خوبی که داشتیم برگردیم و رتبه تیم را در جدول ارتقا دهیم.

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو در خصوص شناختشان از تیم شهروند گفت: آنها در زمینشان همواره تیم خطرناکی بوده و هستند. پیروزی هفته گذشته شهروند مقابل تیم شهید منصوری روحیه بازیکنان آنها را بالا برده و مطمئنا شرایط خوبی دارند.

صبوری تصریح کرد: شهروند در ساری برای حریفان مشکل‌ساز بوده است ولی ما نیز برنامه خاص خود را خواهیم داشت و تمریناتمان بر اساس تاکتیک حریف انجام شده است. ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه قابل قبولی با ارائه یک بازی خوب مقابل شهروند داشته باشیم تا رضایت مردم قم را جلب کنیم.

وی یادآور شد: مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و از زمانی که باشگاه یاسین پیشرو حمایت خود را از تیم فوتسال قم اعلام کرده است شرایط خوبی داریم.

مربی تیم یاسین پیشرو قم نبود اسپانسر در ابتدای فصل را در نحوه یارگیریشان موثر دانست و افزود: خوشبختانه پشتیبانی باشگاه یاسین پیشرو تاثیر مثبتی در روحیه بازیکنان داشته است. امیدواریم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد چون قطعا با این شرایط نتایج بهبود پیدا می‌کند.

صبوری خاطرنشان کرد: مردم قم همواره پشتیبان تیم فوتسال شهرشان بودند و می‌خواهیم حمایت‌هایشان را ادامه دهند تا نتایج گذشته را جبران کنیم. برای همه تیم‌ها بحران به وجود می‌آید ولی اگر مسئولان و مردم کمک کنند می‌توانیم به روزهای خوبی که فوتسال قم شایسته آن است دست پیدا کنیم.

کرمانی: مصمم به شکست شهروند هستیم
محمد کرمانی بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشرو قم نیز با بیان اینکه شرایطی خوبی پیش از بازی با شهروند داریم، اظهار کرد: بعد از اردوی قطر بازیکنان خسته بودند که همین موضوع موجب شد هفته گذشته فقط یک امتیاز از تیم آذرخش بگیریم اما در حال حاضر بازیکنان آمادگی کامل دارند و همه دست به دست هم دادیم تا سه امتیاز بازی با شهروند را کسب کنیم.

وی ادامه داد: چندین مصدوم و محروم داریم اما سایر بازیکنان جای خالی آنها را پر می‌کنند و سعی دارند شهروند را شکست دهیم.

کرمانی اضافه کرد: شهروند تیم خوبی دارد و امسال تمام بازیکنان بومی‌اش را جمع کرده است تا حضور پر قدرتی در لیگ داشته باشد ولی یاسین پیشرو دست کمی از آنها ندارد و می‌توانیم با تلاش بازیکنانمان پیروز مسابقه باشیم.

بازیکن تیم یاسین پیشرو قم اظهار کرد: در سه بازی اخیر نتایج خوبی نداشتیم ولی بالاخره باید از این هفته شروع کنیم و به جایگاه واقعی فوتسال قم برگردیم. هفته‌های دوم و سوم نیز شکست خوردیم اما بعد از آن تیم بهتر شد و توانستیم به چند پیروزی دست پیدا کنیم. مواقعی اتفاق می‌افتد که حواشی اجازه موفقیت به تیم را نمی‌دهد اما در هفته گذشته و خصوصا تمرین پیش از بازی شرایط بهتر شد و دلم روشن است می‌توانیم با امتیاز از زمین خارج شویم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما سال‌ها است در سالن کوچک ساری بازی کردند و با آن آشنا هستند. از تیم حریف هم شناخت کافی داریم و می‌توانیم بازنده بازی نباشیم. ان‌شاءلله پس از بازی با شهروند دوباره به شرایط ایده‌آل گذشته باز خواهیم گشت.

فلامرزی: شکست شهروند دور از دسترس نیست
همچنین فرهاد فلامرزی یکی دیگر از بازیکنان تیم یاسین پیشرو تاکید کرد که شرایط روحی و روانی خوبی برای دیدار با شهروند ساری دارند و افزود: کسب سه امتیاز از این مسابقه دور از دسترس نیست و با تلاش بازیکنان شهروند را شکست می‌دهیم تا نتایج اخیر را به نحوی جبران کرده باشیم.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم دست پر زمین را ترک کنیم، گفت: خستگی بازیکنان به دلیل اردوی قطر در بازی با آذرخش بندرعباس مشهود بود و همین موضوع باعث شد نتوانیم پیروز شویم اما این هفته تمرینات شادابی برگزار کردیم و همه بازیکنان مصمم به شکست شهروند هستند.

فلامرزی ضمن تشکر از مدیران باشگاه یاسین پیشرو قم ابراز کرد: واقعا مسئولان برای موفقیت تیم سنگ تمام می‌گذارند و به همه شکل حامی بازیکنان هستند. امیدواریم بتوانیم با نتایج خوب جواب زحمات مدیران باشگاه را بدهیم.

انتهای پیام۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgy39w.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما