دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 29619
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

طرح «احسان ماندگار» در قم اجرایی شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح احسان ماندگار با کمک به نیازمندان از سوی شهرداری قم و با مشارکت بهزیستی اجرایی شد.
طرح «احسان ماندگار» در قم اجرایی شد
به گزارش قم نیوز، عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح هبه اظهار داشت: مردم نوع دوست قم می‌توانند لوازم خانگی مازاد مانند کمد، تلویزیون، بخاری، کولر و انواع پوشاک نو و قابل استفاده خود را در این طرح به نیازمندان برسانند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: این کار نه تنها اجر معنوی دارد و از اسراف جلوگیری می‌کند بلکه چرخه مصرف نیز متوقف نشده و به حفظ محیط زیست کمک می‌شود.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با توجه به وظایف ذاتی خود در خصوص حفظ و تثبیت بهینه چرخه مصرف و همچنین کمک به اقشار نیازمند جامعه، با مشارکت اداره کل بهزیستی استان اقدام به برگزاری طرح هبه می‌کند.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند علاوه بر اجر معنوی، از انباشت غیرضروری اجناس بلااستفاده، افزایش فضای مفید منزل، اشاعه فرهنگ بازیافت، ایجاد فضای روانی مثبت و آرامش در خانه بهره‌مند شوند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان چگونگی اجرای طرح هبه خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۳۷ پل ارتباطی این سازمان و مردم است و شهروندان می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و آدرس دقیق خود را اعلام کنند و در مرحله بعد منتظر خودروی جمع‌آوری اقلام اهدایی باشند.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، ناوگانی با آرم و علائم سازمان و همچنین پرسنلی با لباس فرم به درب منزل یا محل کار تماس‌گیرندگان مراجعه کرده و پس از تحویل گرفتن اجناس نسبت به پر کردن فرم و ارائه یک برگ از آن به اهداکننده اقدام خواهند کرد.

میرابراهیمی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم از اهدای وسایل غیر قابل استفاده و البسه مستعمل به منظور حفظ کرامت انسانی نیازمندان اجتناب کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در مورد فرآیند توزیع کالاها گفت: پس از جمع آوری، اجناس به انبار سازمان بهزیستی تحویل شده و براساس نیازسنجی صورت گرفته، ظرف مدت کوتاه به نیازمندان واقعی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgy39x.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما