چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 10899
از پنجم تا چهاردهم دی

قصه آژاکس در قم به روی صحنه می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مؤسسه تئاتر طراوت استان قم از اجرای عمومی نمایش قصه آژاکس از پنجم تا چهاردهم دی سال جاری خبر داد.
قصه آژاکس در قم به روی صحنه می‌رود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا شاهمردی با اشاره به اجرای تئاتر قصه آژاکس اظهار کرد: محمد امینی مدیر تولید و سالار حسینی‌فر دستیار کارگردان این نمایش بوده و بهناز انارکی، اعظم جباری، ملیحه بابایی، یاسر رفیعی، بهادر محمدنژاد، میثم عابدینی، مرتضی ایجادی و بهاره شمس در این نمایش نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه نمایشنامه قصه آژاکس بر اساس یکی از نمایش‌نامه‌های یونانی نوشته شده است گفت: قصه این نمایش پیرامون سردار یونانی با عنوان آژاکس بوده که در سپاه یونان دچار مشکلاتی می‌شود و تصمیم به جبران اشتباهات خود می‌گیرد.

مدیر مؤسسه تئاتر طراوت استان قم خاطرنشان کرد: این نمایش در چهاردهمین جشنواره تئاتر هفت جایزه در قالب کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، طراحی صحنه، طراحی لباس ، طراحی پوستر و بروشور، بازیگری دوم زن و بازیگری سوم مرد را کسب کرده است.

نمایش قصه آژاکس از پنجم دی تا چهاردهم دی هر شب ساعت ۱۷ در خانه نمایش ماه واقع در فرهنگسرای جوان به روی صحنه می‌رود.

اجرای ترانه‌ای برای آیدا از ۲۵ دی تا چهارم بهمن
وی با اشاره به نمایش ترانه‌ای برای آیدا گفت: حمید نعیمی نویسندگی و مرتضی عقیقی کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد.

شاهمردی یادآور شد: این نمایش با نقش‌آفرینی محمد یوسفی، محمد فتوحی، مریم هادی اطهر و فاطمه آخوندیان از ۲۵ دی تا چهارم بهمن به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش ترانه‌ای برای آیدا تقدس به شهید و شهادت را در زندگی انسان‌ها تبیین می‌کند عنوان داشت: این نمایش پیرامون موضوع جنگ بوده که دو خانواده از دو قشر متفاوت درگیر مسائل جنگ می‌شوند و خانواده‌ای برای در امان ماندن از تبعات جنگ به تهران کوچ کرده و در نهایت اعضای دو خانواده شهید می‌شوند.

نمایش ترانه‌ای برای آیدا از برگزیدگان دهمین جشنواره تئاتر بسیج شد و عنوان برتر کارگردانی، بازیگری مرد، بازیگری زن و مرد را از آن خود کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgy79q.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما