يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : 48519
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

اعزام 11 هزار و 500 مبلغ در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نزدیک به 9 هزار و 500 مبلغ به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دو هزار مبلغ دیگر به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند.
اعزام 11 هزار و 500 مبلغ در ماه مبارک رمضان
اعزام 11 هزار و 500 مبلغ در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد ظهر امروز در گردهمایی مبلغان ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با بیان اینکه در فعالیت‌های تبلیغی اکتفاء به مسجد درست نیست، اظهار کرد: مسجد باید محوریت فعالیت‌های تبلیغی باشد اما مبلغان نباید نسبت به اجتماعات مختلف در امکان دیگر غافل شوند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مساجد درصد کمی از مخاطبان را در خود جای می‌دهند، اضافه کرد: فضای مجازی فرصت کم‌نظیری در اختیار مبلغان است که رهبر انقلاب اسلامی نیز نسبت به بهره‌گیری از این فضا تاکید داشته‌اند به همین علت باید در این فضا اعتمادسازی کرده و برای رسیدن به ارتباطات گسترده‌تر گام برداریم.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پاسخ‌گویی به شبهات را یکی از فرصت‌های مبلغان در فضای مجازی برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ اینکه برخی از افراد مسلط به قرائت قرآن کریم نباشند در شأن نظام و جامعه شیعی نیست به همین علت آموزش‌های قرائت قران کریم در ماه مبارک رمضان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید رهبری باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد، تصریح کرد: در این مسیر می‌توانیم از آیات و روایات دین مبین اسلام استفاده کنیم چرا که بسیاری از آموزه‌های زندگی درست در آیات و روایات نهفته شده است.

روستاآزاد یادآور شد: نزدیک به 9 هزار و 500 مبلغ به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دو هزار مبلغ دیگر به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند که سازمان تبلیغات اسلامی نیز مسؤولیت تامین و استقرار این روحانیون را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyn9t.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما