شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 38529
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهای 86 کیلوگرم

قم صاحب نشان برنز پرثوآ قهرمانی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم اعزامی هیأت استان قم با کسب یک مدال به کار خود در پیکارهای پرثوآ قهرمانی مردان ایران و انتخابی تیم ملی پایان داد.
قم صاحب نشان برنز پرثوآ قهرمانی کشور شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیمی با ترکیب 6 ورزشکار آماده و با انگیزه در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های برتر مسابقات پرثوآ قهرمانی کشور به نمایندگی از استان قم اعزام شده بود، این پیکارها با حضور تیم‌ها و ورزشکاران مطرح از استان‌های مختلف کشور در تهران به انجام رسید.

در بین 6 ورزشکاری که به نمایندگی از قم راهی این دوره از رقابت‌های پرثوآ قهرمانی کشور بود به سبب انجام تمرینات بسیار خوب و انگیزه بسیار بالا در نهایت صاحب یک مقام سومی و نشان برنز این پیکارها شد تا قم یکی از استا‌ن‌های مدال‌آور این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرد.

ورزشکاران قم در حالی با حریفان حاضر در اوزان مختلف مسابقات پرثوآ قهرمانی کشور پیکار کردند که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان این دوره از رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران به انجام رسید.

مدعیان کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت‌های پرثوآ قهرمانی کشور در بخش مردان در 11 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که تیم اعزامی پرثوآ استان قم تنها در 6 وزن منهای 59، 64، 69، 80، 86 و مثبت 86 کیلوگرم به میدان رفت.

اعضای تیم اعزامی پرثوآ استان قم به این مسابقات، مهدی وصالی، ‌اسماعیل زند زاد، محمد‌حسین رنجبر، احمد نصراللهی، علی نخودی و ارسلان الفتی بودند و این تیم به ترتیب در اوزان مختلف برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها برابر حریفان صف‌آرایی کرد.

مربی تیم اعزامی پرثوآ استان قم در این دوره از پیکارهای پرثوآ قهرمانی مردان ایران حسین الفتی بود و محمد جعفری مسئولیت سرپرستی تیم اعزامی قم را برعهده داشت و این تیم در نهایت با درخشش علی نخودی موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.

رقابت‌های قهرمانی کشور ویژه رده سنی بزرگسالان در حالی به انجام رسید که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز داشت و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر باید در اوزان 46، 50، 54، 59، 64، 69، 74، 80، 86، به اضافه 86 و 110 کیلوگرم این دوره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در حالی که متولدین دهم دی‌ماه سال 1377 به بالا حق حضور در این پیکارها را داشتند علی نخودی نماینده وزن منهای 86 کیلوگرم تیم اعزامی قم در این وزن بعد از نمایندگان کیش و کرمانشاه در جایگاه سوم ایستاد و بدین‌ترتیب قم را صاحب نشان برنز این مسابقات کرد.

در رده‌بندی نهایی مسابقات وزن منهای 86 کیلوگرم پرثوآ قهرمانی کشور اعتصام گنجیان از کیش با غلبه بر علی نوچال‌آبادی از کرمانشاه مقام قهرمانی را کسب کرد و علی نخودی از قم در کنار محمدمهدی مزرعه از گلستان رتبه سوم مشترک را به دست آوردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyn9w.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما